וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: דני אינגס כבש במספרת, אנגליה הביסה 0:3 את ויילס

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 23:50

דומיניק קלברט-לואין מצא את הרשת בהופעת הבכורה, שער ראשון גם לקונור קודי. בלגיה נעצרה עם 1:1 מול חוף השנהב, 1:2 לשבדיה ברוסיה

תקציר: צרפת - אוקראינה 1:7/ספורט 1

בזמן שנבחרות אחרות באירופה מנסות לשמור על סיכוי להעפיל ליורו, כמה שכבר הבטיחו את מקומן ערכו הערב (חמישי) משחקי ידידות. המפגש המעניין היה בוומבלי, שם אנגליה הביסה 0:3 את ויילס בדרבי בריטי. בלגיה נעצרה עם 1:1 ביתי מול חוף השנהב, שבדיה הפתיעה עם 1:2 ברוסיה.

דומיניק קלברט-לואין שחקן נבחרת אנגליה נוגח לרשת. רויטרס
בעקבות גארי ליניקר. דומיניק קלברט-לואין נוגח לרשת/רויטרס

אנגליה - ויילס 0:3

לפני 35 שנה היה גארי ליניקר חלוץ אברטון האחרון שכבש במדי נבחרת שלושת האריות, והערב הצטרף אליו דומיניק קלברט-לואין. החלוץ הלוהט של הטופיז, שכבש תשעה שערים בשישה משחקים וקיבל זימון ראשון, נגח לרשת בבכורה שלו אחרי הכנה מצד ימין של ג'ק גריליש בדקה ה-26. קירן טריפייר, שהפך לקפטן ה-123 בתולדות הנבחרת האנגלית, בישל את השער השני בכדור חופשי לבלם קונור קודי שחגג שער בכורה בדקה ה-53, ובעקבותיו הלך דני אינגס עם מספרת יפה בדקה ה-63. בוקאיו סאקה מארסנל רשם גם הוא הופעה ראשונה כשפתח כמגן שמאלי, ניק פופ שמר על רשת נקייה מול התקפה אנמית של הוולשים.

עוד בוואלה!

גאורגיה ניצחה 0:1 את בלארוס ועלתה לגמר פלייאוף העלייה ליורו

לכתבה המלאה
קונור קודי שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
כבש אחרי 112 משחקים ללא שער בכל המסגרות בהן השתתף. קונור קודי/רויטרס
מישי בטשואיי שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
הגיע לריבאונד של עצמו. מישי בטשואיי/רויטרס

בלגיה - חוף השנהב 1:1

הנבחרת של רוברטו מרטינס נעצרה אחרי 12 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. חוף השנהב, עם ווילפרד זאהה מקריסטל פאלאס וניקולא פפה מארסנל, החזיקה מעמד 53 דקות מול הרכב משני של המארחת, שחסרה בין היתר את טיבו קורטואה, קווין דה בראונה, דריס מרטנס ורומלו לוקאקו, עד שמישי בטשואיי היה על הריבאונד של עצמו וכבש. אבל סגנית אלופת אפריקה לא ויתרה, סבסטיאן בורנוב נכנס כמחליף לבכורה במדי בלגיה וגרם לפנדל, ופרנק קסייה השווה בדקה ה-86 מול השוער הרביעי הנדריק ואן קרומברוז' שנכנס תשע דקות לפני כן להופעה ראשונה. גם זיניו ואנהויסדן מסטנדרד ליאז' ואלכסיס סלמאקרס ממילאן ערכו הופעת בכורה אצל המארחת.

אלכסנדר איסק שחקן נבחרת שבדיה. Pavel Golovkin, AP
ניצל את ההזדמנות בחוד. אלכסנדר איסק כובש/AP, Pavel Golovkin

רוסיה - שבדיה 2:1

המארחת נראתה נהדר בפתיחת ליגת האומות בעוד שבדיה הפסידה פעמיים בבית ולא כבשה מול צרפת ופורטוגל, אבל במוסקבה דווקא הלך לה טוב יותר. ללא דיאן קולוסבסקי וסבסטיאן אנדרסון וכשמרכוס ברג נח על הספסל, האורחת קיבלה תוצרת התקפית מאלכסנדר איסק הצעיר, שנגח לרשת בדקה ה-21 אחרי כדור חופשי של הקפטן סבסטיאן לארסון בהופעה ה-120 שלו. המחליף מתיאס יוהאנסון חגג שער בכורה בדקה ה-73, עם בעיטה שפגעה ברגלו של פיודור קודריאשוב ונעצרה רק ברשת. אלכסנדר סובולב, שחקנה של ספרטק מוסקבה, נכנס במחצית השנייה להופעת בכורה וצימק בנגיחה בדקה ה-91 אחרי קרן של דניס צ'רישב, אבל לא מנע ניצחון חוץ רביעי רצוף של שבדיה - לראשונה מאז מאי-נובמבר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully