וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: ברזיל פתחה עם 0:5 על בוליביה, צמד לפירמינו

ניימאר והחברים פתחו את המוקדמות עם חמישייה קלילה, ניימאר בישל פעמיים, קוטיניו עלה מהספסל והוסיף. קולומביה הביסה 0:3 את ונצואלה

תקציר ממוקדמות המונדיאל: ברזיל - בוליביה 0:5/באדיבות ספורט 1

מחזור הפתיחה של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה הסתיים הלילה (בין שישי לשבת) עם שני משחקים: אלופת היבשת ברזיל הביסה 0:5 את בוליביה, קולומביה הביסה 0:3 את ונצואלה. כידוע, ארבע הראשונות בבית הדרום אמריקני יעפילו לקטאר 2022, כשהנבחרת שבמקום החמישי תלך לפלייאוף.

רוברטו פירמינו, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
פתיחה מרשימה. פירמינו/רויטרס

ברזיל - בוליביה 0:5

פתיחה מרשימה מאוד לברזיל. ניימאר, שהיה בספק, פתח בהרכב של הסלסאו וניצב בחוד לצד פירמינו ואברטון, וראה את חבריו דוהרים לניצחון. מרקיניוס כבש ראשון בנגיחה מקרוב מבישול של דנילו (16), פירמינו הכפיל עם דחיקה מקרוב (30) מבישול של רנאן לודי, פירמינו (49) הוסיף את השלישי עם בעיטה חדה מתחת לבטנו של השוער (49) מבישול של ניימאר, קראסקו כבש שער עצמי לבוליביאנים האומללים (66), וקוטיניו שנכנס מהספסל חתם בנגיחה מעוד בישול של ניימאר (73). בוליביה השלימה משחק חמישי רצוף בלי לכבוש מול ברזיל, מאז הניצחון הביתי עליה 1:2 באוקטובר 2009. כעת ברזיל מתכוננת למשחק שלה מול פרו בלימה, בעוד בוליביה תארח את ארגנטינה.

עוד בוואלה!

אלברו גונסאלס: "ניימאר אמר לי שהוא מרוויח ביום מה שאני מרוויח בחודש"

לכתבה המלאה
ניימאר חוגג שער במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
שני בישולים. ניימאר/רויטרס
לואיס מיוריאל, שחקן נבחרת קולומביה. AP
צמד בבראנקייה. מיוריאל/AP

קולומביה - ונצואלה 0:3

הקולומביאנים כבשו שלושה שערים במחצית ראשונה נהדרת בבראנקייה ופתחו בצורה מרשימה מאוד את הקמפיין. ונצואלה היא הנבחרת היחידה מדרום אמריקה שמעולם לא עלתה למונדיאל, והפתיחה שלה הסבירה מדוע: דובאן זפאטה כבש כבר בדקה ה-16 כשגלש ודחק בישול יפה של חואן קואדראדו. חברו לאטלאנטה לואיס מיוריאל הכפיל 9 דקות לאחר מכן, והשלים צמד בדקה ה-45, עם פריצה יפה ובעיטה חדה שנהדפה לרשת. כעת קולומביה מתכוננת למשחקה הבא, בסנטיאגו מול צ'ילה ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully