וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייני מכבי חיפה התאמנו בבריכה בעיר בניגוד לתקנות

השחיינים מאגודת מכבי חיפה התאמנו בבריכה העירונית למרות שלא הייתה מאושרת. פקחים של העירייה הגיעו וסגרו את הפעילות. יו"ר מחלקת השחייה בחיפה: "רק שחיינים שקיבלו אישור מתאמנים"

שחיינים. GettyImages
לא כולם עומדים בנהלים/GettyImages

פקחי עיריית חיפה סגרו אתמול (רביעי) את בריכת האימונים של אגודת השחייה של מכבי חיפה בעיר, לאחר שלכאורה התקיימו אימונים שלא קיבלו אישור בשל תקנות הסגר. בעירייה התקבלו לאחרונה פניות רבות לפיהן אגודת השחייה עורכת אימונים שלא כחוק לשחיינים מהאגודה בשעות בוקר מוקדמות, וזאת בניגוד לתקנות שלא אישרו עד כה פעילות בבריכה בחיפה.

פקחים של העירייה הגיעו ביום רביעי בשעת בוקר מוקדמת לבריכה והודיעו למנהל הבריכה שאם יתקיימו מעתה אימונים לפני קבלת אישור רשמי ממנכ"ל משרד הספורט, הם יטילו קנסות ועונשים על ראשי הבריכה וראשי אגודת השחייה. יצוין שהפקחים לא חילקו קנסות אך הזהירו חד משמעית את אנשי המועדון ומנהלי הבריכה שלא להפעיל אותה יותר.

גורמים באגודת השחייה הירוקה אמרו לוואלה! ספורט שהבעיה העיקרית הייתה העובדה שבמנהל הספורט אישרו לשחיינים להתאמן אך ורק בווינגייט ובניגוד, לכך בחיפה ערכו אימונים בבריכה המקומית. אותם גורמים ציינו שהשחיינים שהתאמנו היו אך ורק 17 השחיינים שקיבלו אישור ממנהל הספורט ומשרד הבריאות להתאמן (כ-90 שחיינים בכל רחבי הארץ קיבלו אישור, מהם 17 שחיינים ממכבי חיפה).

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שלעירייה וכן לאיגוד השחייה הארצי הגיעו הודעות מגורמים שונים על כך שמלבד זאת, מתקיימים אימונים לא חוקיים בבריכה ובין השחיינים שמתאמנים ישנם גם שחיינים שלא נמנים על הרשימה המותרת. אחת מהקבוצות שהתאמנו הייתה תחת השחיין האולימפי יהונתן קופלב, אך במחלקת השחייה הירוקה טוענים, כאמור, שכל השחיינים שהתאמנו היו במסגרת אלה שקיבלו אישור.

מהתכתבויות שהגיעו לידי וואלה! ספורט עולה שראשי האגודה הינחו חד משמעית את השחיינים להגיע לאימונים בבריכה בעיר, וכך היה גם בהודעות של המאמנים, ביניהם קופלב לשחיינים, להגיע לבריכה בעיר. עוד יצויין שהיום בבוקר קיבלה הבריכה בחיפה אישור ובשבוע הבא, 17 השחיינים המדוברים יתאמנו באופן חוקי בבריכה, בתוספת שחיינים מאגודה אחרת בצפון.

מנכ"ל איגוד השחייה אמיר טוויטו אמר: "העברנו בצורה מפורשת לכל האגודות את התקנות ואם אגודה אחת עברה עליהן זה חמור מאוד. היום בבוקר קיבלנו אישור לבריכה בחיפה אך אני כמובן מצפה שרק השחיינים שמותר להם יתאמנו. אנחנו מכבדים ודורשים מכל האגודות לכבד את החוקים והתקנות".

עדי סגל, יו"ר מחלקת השחייה בחיפה, הוסיף:" בהתאם להוראות משרדי הבריאות והספורט מתאמנים רק שחיינים שקיבלו את האישור להתאמן בתקופת הסגר".

בעיריית חיפה אישרו שאכן פקחים הגיעו לאחר הודעות שהתקבלו בעירייה, וסגרו את הפעילות עד אשר יתקבל אישור ממנהל הספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully