וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביברס נאתכו יעזוב בקרוב את פרטיזן בלגרד, מכבי תל אביב הביעה עניין

בעקבות הגעתו של מילוש יואיץ', בסרביה טוענים כי קפטן נבחרת ישראל יהפוך לשחקן חופשי ועשוי לחזור ארצה ולהצטרף לאלופה

ביברס נאתכו עם גל מקל הקפטנים של נבחרות ישראל/מד"א ישראל

האם ביברס נאתכו ייפרד בקרוב מפרטיזן בלגרד? על פי דיווח של אתר ATV בסרביה, קפטן נבחרת ישראל נמצא בדרכו החוצה לאור הגעתו של מילוש יואיץ'. לטענת הסרבים, הקשר הישראלי דעך בפתיחת העונה הנוכחית אחרי שהצטיין בקודמת ומעמדו כעת אפילו פחות טוב מאשר אצל סאבו מילושביץ', שכן מחליפו אלכסנדר סטנוייביץ' החליט לתת עדיפות לשחקני בית.

בהמשך נטען כי נאתכו עשוי להפוך בקרוב לשחקן חופשי ומכבי תל אביב כבר הביעה עניין לגביו. כזכור, בליגת העל ייפתח חלון העברות נוסף ל-10 ימים ברגע שיוחלט על מועד החזרה למשחקים.

נאתכו בן ה-32 עזב את ליגת העל ב-2010 אחרי ארבע שנים בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב. הוא התחיל את הקריירה האירופית ברובין קאזאן, איתה גם זכה בגביע ושיחק בליגת האלופות, וב-2014 עבר לחצי עונה בפאוק סלוניקי היוונית, לפני שחזר לרוסיה וכיכב בצסק"א מוסקבה עם העונה הטובה בקריירה שלו (12 שערי ליגה ו-14 בכל המסגרות ב-2014/15). אחרי ארבע עונות ברוסיה חזר ליוון ושיחק עונה אחת באולימפיאקוס, ובעונה הקודמת כאמור הגיע לפרטיזן וכבש במדיה 11 שערים בכל המסגרות. העונה הוסיף כבר עוד חמישה, אבל כאמור מעמדו השתנה וכעת גם גוברים הדיבורים על עזיבה.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
יחזור לליגת העל? ביברס נאתכו/GettyImages

* יניב שגב ערך את הופעת הבכורה במדי אוניברסיטטאה קלוז', שניצחה 0:2 את אוניראה דז' בגביע הרומני. הקשר הישראלי פתח בהרכב של הקבוצה מהליגה השנייה בעוד חברו עידן גולן קיבל מנוחה הפעם. גבריאל תמאש הפתיע עם חזרה מהירה מהפציעה ונכנס עם פתיחת המחצית השנייה.

* עומר חנין קיבל הזדמנות במשחק אימון של מיינץ, שהפסידה 4:2 לקרלסרוהה. השוער הישראלי הוחלף במחצית בפיגור של 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully