וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "ארז כלפון עושה לילות כימים, לא זו העת למחלוקות"

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 18:05

בעלי מכבי חיפה הביע תמיכה במאמץ של מנהלת הליגות להשבת הכדורגל, גם מכבי תל אביב הצטרפה. הירוקים יערכו בדיקות קורונה ועשויים לצאת למחנה אימון בסרביה, אם יקבלו אישור ממשרד התחבורה

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר הביע היום תמיכה ביו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בפועלו כדי להשיב את הכדורגל בשבוע הבא, תחילה לאימונים ולאחר מכן למשחקים. שחר אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אנחנו פועלים בתיאום מוחלט על מינהלת הליגות. ארז כלפון עושה לילות כימים כדי שנחזור להתאמן ולשחק. אני יודע עד כמה הוא משקיע וכמה הוא פועל מול כל הגורמים בממשלה כדי להחזיר את הכדורגל ועל כך תודתי כנשיא מכבי חיפה. לא זו העת למחלוקות בתוכנו".

לאחר הדברים הוציא שחר גם הודעה רשמית באתר של מכבי חיפה, ובה אמר: "אנו במכבי חיפה פועלים ונפעל אך ורק במסגרת המנהלת ובהתאם לתקנות ולהנחיות. אני יודע כמה מקדיש יו"ר המנהלת, ארז כלפון, להקדמת החזרה לאימונים ולמשחקי הליגה. אני מחזק את ארז ובטוח שנשוב בעזרתו לפעילות בהקדם". גם מכבי תל אביב הצטרפה: "המועדון מעוניין להביע את תמיכתו במנהלת הליגות המקצועניות, בראשות ארז כלפון, אשר הביאה הישגים חסרי תקדים לכדורגל הישראלי. ישראל היתה בין המדינות הראשונות שחזרו למשחקים וזאת כתוצאה מהמאמצים העצומים שהשקיעו כלפון ויתר עובדי המנהלת למען הכדורגל הישראלי. על ענף הכדורגל, כמו כל ענף אחר להתנהל בכפוף לחוקי המדינה ולנהלים ברורים המגיעים מהגוף אשר מנהל ומייצג את הכדורגל המקצועני - מנהלת הליגות בכדורגל. בימים לא פשוטים אלה, אנו קוראים לכולם לנהוג באחדות ובאחריות ואנו בטוחים כי תמיכה של כולנו במנהלת תביא בסופו של דבר לתוצאות להן כולנו מייחלים - חזרה לאימונים ומשחקים".

שחקני מכבי חיפה מתאמנים. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
סרביה מחכה להם? שחקני מכבי חיפה מתאמנים/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

על אף הדברים שנאמרו, הירוקים שוקלים לא לחכות למשרד הבריאות. על רקע איסור האימונים שנמשך זמן רב, הירוקים בודקים ברצינות את האפשרות לצאת למחנה אימונים בחו"ל. היעד המוביל כרגע מבחינת הקבוצה הוא סרביה, מדינה בה הקורונה לא היכתה בעוצמה חזקה עד כה.

בעקבות ההתפתחויות, זומנו כל שחקני הקבוצה לעבור בדיקות קורונה, בתקווה שכולם יקבלו תוצאות שליליות ויוכלו להמריא עם הקבוצה במקרה הצורך. במכבי חיפה יחכו ביממה הקרובה לראות אם יש שינוי בעמדת משרד הבריאות, וממשיכים בשיחות עם בכירים במשרד ועם בכירים במנהלת. אם לא תינתן האפשרות לחזור לאימונים בקרוב, ייתכן שהירוקים ייצאו בשבוע הבא למחנה האימונים בסרביה. הקבוצה מחכה כעת לאישור של משרד התחבורה, ואם אכן יתקבל - תצא סופית. ההערכה היא שכבר ביום שבת בלילה תמריא מכבי חיפה, אם האישור המדובר יגיע.

מכבי חיפה השביתה את פעילותה מאז התבוסה 7:2 לטוטנהאם לפני שבוע, שהוביל להדחתה מאירופה ובדיעבד גרם גם להפסקת האימונים. כזכור, משרד הבריאות מתיר לקבוצות להתאמן אך ורק אם הן לוקחות חלק במפעל בינלאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully