וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב של שיאים בצרפת: ז'ירו עקף את פלאטיני, קמאבינגה את אמבפה

החלוץ המיובש של צ'לסי עלה למקום השני ברשימת המבקיעים של הטריקולור (אחרי הנרי), קשר ראן הפך לכובש השני הכי צעיר בהיסטוריה (17 ו-11 חודשים)

תקציר: צרפת - אוקראינה 1:7/ספורט 1

אוליבייה ז'ירו רשם הופעה אחת בלבד כמחליף בליגה העונה במדי צ'לסי. טימו ורנר ואפילו טמי אברהם מועדפים על פניו בחוד של למפארד, אבל אצל דידייה דשאן מדובר במניה בטוחה, ואי אפשר לומר שלא בצדק. הסקורר הצרפתי כבש אמש (רביעי) צמד ב-1:7 המוחץ של אלופת העולם על אוקראינה במשחק ידידות ורשם שני ציוני דרך מרשימים במיוחד.

כוכב העתיד של הכדורגל הצרפתי

ז'ירו עקף את מישל פלאטיני, מגדולי שחקני צרפת בכל הזמנים, ועלה למקום השני בטבלת המבקיעים של הנבחרת עם 42 שערים, תשעה בלבד פחות מתיירי הנרי השיאן. זו היתה גם ההופעה ה-100 של ז'ירו, מה שממקם אותו במקום השמיני אי פעם בקטגוריה הזו כשרק ליליאן טוראם, תיירי הנרי, מרסל דסאי, הוגו לוריס, זינדין זידאן, פטריק ויירה ודידייה דשאן מקדימים אותו.

עוד בוואלה!

ידידות: צרפת דרסה 1:7 את אוקראינה, פורטוגל - ספרד 0:0

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
אנדרייטד? אוליבייה ז'ירו/רויטרס

ז'ירו נמצא כבר בחלק האחרון של הקריירה שלו, אבל לצרפת יש גם עתיד מבטיח. קיליאן אמבפה הוא כמובן כוכב ההווה וגם העתיד של הטריקולור, אבל אדוארדו קמאבינגה קשרה של ראן שפתח את מסכת הכיבושים, הפך לשחקן השני הצעיר אי פעם שכובש במדי הטריקולור (17 ו-11 חודשים). קמבינגה התעלה אפילו על אמבפה, כאשר הכובש היחיד שצעיר ממנו היה מוריס גאסטיגר שכבש מול סקוטלנד אי שם ב-1914 כשהוא בן 17 ו-5 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully