וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי נקנס על ידי אפואל לאחר שמחה על החלפתו

התקשורת בקפריסין מדווחת כי הקשר הישראלי נענש על ידי קבוצתו, זאת לאחר שלא אהב את העובדה שהתבקש לפנות את מקומו מול הרמס

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

בתקשורת בקפריסין מדווחים היום (רביעי) כי עומר אצילי נקנס על ידי קבוצתו אפואל ניקוסיה בסך 5,000 יורו. השחקן הישראלי, הוחלף בדקה ה-60 במשחק הליגה הקפרסיאית שנערך ביום ראשון בין קבוצתו לבין הרמס והביע חוסר שביעות רצון על כך. מאמן הקבוצה מרינוס אוזונידיס לא עבר על הנושא לסדר היום ודרש להטיל קנס על הישראלי, כמו גם על דיומרסי אנדונגלה הסנגלי שהוחלף יחד עם אצילי ומחה גם הוא.

על פי הדיווח אצילי ואנדוגלה התנצלו בפני מאמנם, קיבלו בהבנה את עונשם ומאפואל נמסר כי במועדון שמים את התקרית מאחוריהם. בקפריסין טוענים כי הצוות המקצועי מתעקשים לא לאבד שליטה על חדר ההלבשה, לאחר שבתקופה האחרונה יש שם תחושה של התרופפות בכל הקשור למשמעת. כאמור, המאמן היווני מריוס אוזונידיס, שמאוד לא אהב את ההתנהגות של שחקן הכנף הישראלי, היה זה שדחף להטלת העונש על אצילי ואנדונגלה.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
עומר אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

אלופת קפריסין לעונת 2018/19 אפואל ניקוסיה, בה משחקים הישראלים עומר אצילי ובן שהר רשמה פתיחת עונה מאכזבת למדי בליגה, והיא במקום השמיני בלבד לאחר חמישה מחזורים, כשיחס השערים שלה עומד על 5:5. גם באירופה הקבוצה לא רשמה הצלחה מסחררת, כשהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית לאחר הפסד לליברץ הסלובנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully