וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הודיעה על החתמת המגן השמאלי מייקל ראנז'ל

7.10.2020 / 11:01

הברזילאי בן ה-21 מגיע מקבוצת המילואים של פלמנגו אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה. העברה שלו לקבוצה אחרת התבטלה אחרי שלא עבר את הבדיקות הרפואיות

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

בצל העזיבה של המאמן אלישע לוי, בני יהודה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו לשלוש שנים של המגן השמאלי מייקל ראנז'ל. הברזילאי בן ה-21 מגיע לזהובים מקבוצת המילואים של פלמנגו.

מייקל נכלל בעבר בסגל נבחרת ברזיל הצעירה, אבל לא שיחק תקופה ארוכה ובבני יהודה יצטרכו להכניס אותו לכושר. הוא יתמודד על המקום בהרכב עם אמיר רוסתום ועמית כהן. העמדה הטבעית של האחרון היא מגן ימני, אבל מאז שהוא הגיע מהפועל רעננה, הוא שיחק דווקא כמגן שמאלי.

שחקן בני יהודה, מייקל ראנז'ל. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
ברוכים הבאים. ראנז'ל/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

הברזילאי הצעיר נחשב לכישרון גדול וב-2017 שיחק עם נבחרת ברזיל עד גיל 20 בטורניר טולון היוקרתי שנערך מדי שנה בצרפת. הסגל הורכב כולו משחקנים שעדיין משחקים בברזיל, אבל רבים כבר הספיקו לעזוב לאירופה. מייקל שיחק באותה נבחרת ביחד עם אמרסון (היום בבטיס), פאולו ויטור (ריאל ויאדוליד), מרקיניוס קיפריאנו (שחטאר דונייצק) וברונו פוקס (צסק"א מוסקבה).

בניגוד לכמה מחבריו, הפריצה של מייקל עדיין לא הגיעה והוא בקושי שיחק מאז ספטמבר 2019, בין היתר בגלל פציעה באחת מברכיו ופגיעה חמורה בסחוס. לפני כמה חודשים המגן השמאלי היה אמור לעבור בהשאלה לקבוצת ברגאנטינו, אבל לא עבר את הבדיקות הרפואיות והעסקה בוטלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully