וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב חילוקי דעות עם ההנהלה: אלישע לוי סיים את דרכו בבני יהודה

6.10.2020 / 21:22

המאמן שהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה עזב את הזהובים לאור מחלוקת עם הבעלים: לוי לא היה מרוצה מבחירת הסגל, אברמוב ("לפעמים הדברים לא מסתדרים איך שרוצים") לא אהב את צורת המשחק לאחרונה. אופיר חיים וניסו אביטן בין המועמדים להחליפו

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

אלישע לוי עזב הערב (שלישי) את תפקידו כמאמן בני יהודה לאחר תשעה חודשים במועדון. הסיבה לעזיבה היא מחלוקת בין המאמן לבין ההנהלה בראשות הבעלים ברק אברמוב, כבר זמן מה. המאמן לא היה מרוצה מצורת בחירת הסגל והשחקנים שהובאו, והעובדה שאחרי עזיבת דור ג'אן נותר ללא חלוץ. מנגד, היתה ביקורת על הצורה שהקבוצה משחקת, גם אחרי המשחק מול מכבי תל אביב וגם אחרי הפועל כפר סבא.

בעלי הקבוצה ברק אברמוב מסר: "אלישע הוא קודם כל בחור נהדר ומאמן טוב. אבל לצערי, כמו בעסקים, לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים והחלטנו שעדיף לשני הצדדים להיפרד ברוח טובה. אני רוצה לומר תודה גדולה לאלישע ולאחל לו בהצלחה בהמשך"

לוי מונה לעמוד על הקווים בקבוצה ב-8 בינואר 2020 לאחר שיוסי אבוקסיס עזב את התפקיד לטובת הפועל באר שבע. במהלך העונה שעברה לא הצליח לוי להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך הגיע איתה לחצי גמר גביע המדינה, כאשר בליגה סיימו הזהובים במקום השביעי.

אלישע לוי מאמן בני יהודה. דני מרון
סיים את דרכו בבני יהודה. אלישע לוי/דני מרון

כעת תיאלץ בני יהודה למצוא מאמן חדש, כשעדיין לא ברור מתי תוכלנה קבוצות ליגת העל לשוב להתאמן. הקבוצה עדיין טרם הודיעה על מאמן זמני, אולם שניים מהמועמדים שהוזכרו הם ניסו אביטן ואופיר חיים. בני יהודה פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון 0:3 בחוץ על העולה החדשה בני סכנין, אך לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים שלאחר מכן, ורשמה שתי תוצאות תיקו והפסד 3:1 להפועל כפר סבא..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully