וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מקטמון: הצצה לסרט "עד המוות הפועל"

בניגוד להפועל קטמון המתוקשרת, השקיעה העצובה של הפועל ירושלים לא זכתה לסיקור נרחב. פלג נתנאל ליווה במשך שבע שנים את המלחמה בין המחנות ואת המאבק שנידון לכישלון של אוהדי קבוצת המקור. צפו בקטע מהסרט שישודר בסופ"ש בכאן 11

"עד המוות הפועל", הסרט על הפועל ירושלים/פלג נתנאל, כאן 11

הפועל קטמון נוסדה ב-2007 כקבוצת אוהדים ויצרה טרנד סוחף. ב-13 שנות קיומה עלתה קטמון מהליגות הנמוכות עד למאבקי העלייה לליגת העל, כשמאחוריה אלפי אוהדים נאמנים. הסיפור הפחות מתוקשר לאורך התקופה הזאת היה דווקא זה של קבוצת המקור, הפועל ירושלים.

פלג נתנאל, עורך הווידאו של "כאן 11", ליווה במשך שבע שנים את מלחמת האחים בין הפועל קטמון ירושלים להפועל ירושלים - הקבוצה שבחרה בפיצול מול המועדון שניסה לשרוד עם קומץ אוהדים נאמנים כנגד כל הסיכויים. בניגוד לרוב הסיקור התקשורתי של הקבוצות האחיות-יריבות, פלג לא מציג את הצד של קטמון המתוקשרת והברנז'אית, אלא דווקא שמר אמונים להפועל ירושלים, שירדה ליגות, עברה תלאות ספורטיביות וכלכליות עד לפירוקה הסופי מוקדם יותר השנה. הסרט מלווה את משחקי הדרבי בין הקבוצות, את הוויכוחים בין אוהדיהן ואת הדרך הקשה עד לאיחוד המיוחל השנה. הסרט צפוי להיות משודר ב"השבוע" בשישי הקרוב, לעלות גם בכאן דיגיטל ובהמשך להיות משודר כסרט בכאן 11.

צפו בקטע מהסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully