וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: לואי טהא חיובי לקורונה, חשש מנדבקים נוספים

7.10.2020 / 9:29

הבלם לא יכלל בסגל למשחק המכריע נגד סקוטלנד (חמישי, 21:45, ערוץ 12). למרות שהוא בודד משאר השחקנים ביום שלישי בבוקר, שחקן הפועל באר שבע שהה עם כל שחקני הסגל במשך כמה ימים

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

בלם נבחרת ישראל, לואי טהא, נמצא חיובי לקורונה בבדיקות שערכו כל השחקנים ואנשי הצוות לפני המשחק המכריע נגד סקוטלנד מחר בגלזגו (חמישי, 21:45, ערוץ 12). מההתאחדות לכדורגל נמסר שכל הבדיקות האחרות נמצאו שליליות.

החל מאתמול, אז עלה החשש להתפרצות בהפועל באר שבע, טהא שוהה לבד בחדרו והוא לא משתתף במפגשים עם השחקנים או באימונים. יחד עם זאת, הבלם המריא עם השחקנים שהגיעו לגלזגו מישראל ושהה איתם מיום שבת עד אתמול בבוקר. בנבחרת מקווים שבימים הקרובים לא יתגלו חיוביים נוספים. יש לציין שעד המשחק מחר, לא יהיו עוד בדיקות.

טהא פרסם פוסט קצר בו כתב: "הבוקר קיבלתי תשובה חיובית לבדיקת הקורונה. לשמחתי כל השחקנים האחרים שליליים ויוכלו לקחת חלק במשחק החשוב והמכריע נגד סקוטלנד. אני מרגיש טוב ומבטיח לעודד בכל הכוח מהחדר במלון. בריאות טובה לכולם".

ישראל תתארח בגלזגו למשחק במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020. אם היא תעבור את סקוטלנד, היא תשחק נגד המנצחת במפגש בין סרביה לנורבגיה. המנצחת בגמר תעפיל לטורניר.

לואי טהא שחקן נבחרת ישראל עם מונס דאבור, דיא סבע, טאלב טואטחה, חאתם עבד אלחמיד. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"מבטיח לעודד בכל הכוח מהחדר במלון". לואי טהא/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טהא מצטרף לרשימת נעדרים ארוכה של נבחרת ישראל. גם טאלב טואטחה, דור פרץ, אבי ריקן ויונתן כהן נמצאו חיוביים לקורונה, בעוד דן גלזר שנדבק לפני כמה שבועות, לא הוזמן. ניר ביטון אמנם התאמן אתמול, אבל הוא סוחב פציעה ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק.

הבלם בן ה-30 הוא השחקן השביעי של הפועל באר שבע שנמצא חיובי ביממה האחרונה ואליהם הצטרפו גם המאמן יוסי אבוקסיס ומאמן השוערים גילי בן נחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully