וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מפקפקים בפ.ס.וו המתחדשת: "זהבי בקושי מסוגל ללכת, גצה לא בכושר"

שחקן העבר קנת פרז העלה תהיות אחרי צירופו של גצה והתבדח גם על חשבון הישראלי: "הוא בן 33, איך זה אמור להשתלב עם משחק הלחץ של רוג'ר שמידט?"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

פ.ס.וו איינדהובן נעלה אמש (שלישי) את חלון ההעברות בהולנד בקול תרועה רמה, כשצירפה שלושה שחקנים מסקרנים מאוד: מרקו ואן חינקל שהשתייך לצ'לסי, אדריאן פיין שנמנה על הסגל של באיירן מינכן, וגולת הכותרת - מריו גצה, שסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד. השלושה הללו, לצד הרכש הטרי ערן זהבי, מגיעים בתקווה להיאבק על אייאקס על אליפות הולנד. אבל מסתבר שלא כולם מתלהבים מהסגל המתחדש של איינדהובן.

אחד מהם הוא שחקן העבר קנת פרז, כיום פרשן רשת "פוקס" ההולנדית, שמעלה תהיות לא רק לגבי גצה, אלא גם לגבי זהבי. "אני לא יודע כמה רוג'ר שמידט היה מעורב בהחתמה של גצה ועד כמה הוא בכלל רצה אותו. למען האמת, אני מתקשה לראות אותו ואת ערן זהבי משתלבים בשיטה של המאמן", אמר. "זהבי כבר בן 33, הוא בקושי מסוגל ללכת. ברור שהוא נראה בכושר מעולה ושבכל מקרה, תמיד צריך גולר בכדורגל. אבל האם הוא מתאים למשחק הלחץ של רוג'ר שמידט? אני בספק. הדבר האחרון שאתה רוצה זה שחקנים לא בכושר. מתי בפעם האחרונה גצה השלים עונה מלאה מבלי להיפצע? מי יודע באיזה כושר הוא עכשיו, ובאיזה כושר יהיה ככל שהעונה תתקדם".

ערן זהבי לצד מריו גצה במדי פ.ס.וו איינדהובן. מתוך האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן, אתר רשמי
יש מי שמפקפק. זהבי וגצה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן

פרז בן ה-46 - שחקן נבחרת דנמרק לשעבר - שיחק לאורך מרבית הקריירה בהולנד ובין היתר לבש את מדי אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן. הוא הצטיין במדי הקבוצה מאמסטרדם בעונת 2006/07, אבל מיד אחריה עבר לאיינדהובן. בינואר 2008, אחרי חצי עונה בלבד בפ.ס.וו במהלכה כבש 8 שערים ב-14 משחקים, חזר לאייאקס במעבר מאוד מתוקשר שכלל התקוטטות פומבית בינו לבין הנהלת איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully