וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ליון: "ממפיס דפאי מאוכזב, אבל לא מאיתנו, אלא מברצלונה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2020 / 17:13

ז'אן מישל אולה התייחס לחלוץ: "ברתומאו אמר לי שהוא לא יכול לגרום לזה לקרות". הצעת אי אמון בנשיא ברצלונה תוגש באסיפה הבאה

תקציר: באיירן מינכן - הרטה ברלין 3:4/ספורט 1

ג'ורדי פארה אחד הפעילים הבולטים במאבק של אוהדי ברצלונה להדיח את נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו, הכריז היום (רביעי) כי הושגו מספר החתימות הנחוץ, ובאסיפה הבאה תעלה הצעת אי אמון בנשיא. מינימום החתימות שהיה על האוהדים לגייס עמד על 16,521, כשכבר אתמול עמד מניין האוהדים שחתמו על 15,557. נכון לרגע זה חתמו כבר יותר מ-20 אלף אוהדים על הבקשה להדיח את ברתומאו, ופארה מאמין שאכן התפטרות הנשיא קרובה מתמיד.

בנושא אחר: נשיא ליון ז'אן מישל אולה התייחס היום במסיבת עיתונאים למצבו של ממפיס דפאי, שבחודשים האחרונים דובר לא אחת על כך שהשחקן סגור בברצלונה - מה שבסופו של דבר לא יצא לפועל. "הייתי פתוח וכן עם ממפיס מההתחלה. דיברתי עם הנשיא של ברצלונה ברתומאו פעמיים, והוא אמר לי שהוא לא יכול לגרום למעבר הזה לקרות. ממפיס מאוכזב, אבל לא מאיתנו אלא מברצלונה. הוא יעשה מה שביכולתו כדי לעבור לשם בינואר".

למרות הסיום המאכזב לחלון ההעברות, ברצלונה אופטימית בנוגע לצירופם של ממפיס דפאי ואריק גרסיה, שניים מהשחקנים הבולטים שאותם סימנה. לפי דיווח שפורסם הבוקר (רביעי) ב"ספורט" הקטלאני, הקטלאנים מאמינים שיוכלו להחתים את חלוץ ליון ובלם מנצ'סטר סיטי במחיר הרבה יותר אטרקטיבי בחלון ההעברות בינואר, כשהשניים יהיו לפני סיום חוזה.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
העסקה נפלה בגלל הליגה הספרדית? ממפיס דפאי/GettyImages

בקטאלוניה דווח שלמעשה, עסקת דפאי הייתה סגורה לחלוטין אמש אולם לא הושלמה אך ורק בגלל בעיות בירוקרטיות. לפי הדיווח, ברצלונה סיכמה עם ליון שתעביר לה 5 מיליון יורו באופן מיידי והוא 10 מיליון בבונוסים, אולם הליגה הספרדית בלמה את המהלך ולא אישרה, משום שברצלונה חרגה מתקרת השכר המותרת. כמו כן, לפי הדיווח, ברצלונה "נתנה את מילתה לדפאי על כך שתחתים אותו בינואר".

גם לגבי אריק גרסיה הסיטואציה דומה, לפי דיווחים. הבלם בן ה-19 סירב לכמה הצעות של מנצ'סטר סיטי להאריך את חוזהו, וכבר הודיע לאנשי סיטי שיעבור לברצלונה בכל מחיר, "גם אם יצטרך להמתין שנה". גם במקרה שלו, ברצלונה מאמינה שתוכל לרכוש אותו בינואר, כשסיטי תהיה בלחץ לא לאבד אותו ללא תמורה, במחיר טוב בהרבה מכפי שהתכולים דרשו כעת (כ-20 מיליון יורו, לפי הערכות).

ובזמן שברצלונה ממשיכה לגבש תוכניות רכש, המצב בקופת המועדון רחוק מלהיות אידאלי. לפי "מונדו דפורטיבו", ברתומאו יזם פגישה עם הקפטן ג'רארד פיקה כדי לבקש מהשחקנים לקצץ בשכר פעם נוספת, על רקע אובדן ההכנסות בשל התפרצות נגיף הקורונה. פיקה הוא הקפטן היחיד שנמצא בספרד כעת, ולכן ברתומאו פנה אליו ישירות. עדיין לא ברור מה גובה הקיצוץ שברתומאו יציע ואם השחקנים יסכימו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully