וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת מתעקשת לחזור לשחק בסוף החודש, בדיקות פתע ייערכו באימונים

13.10.2020 / 11:17

חלק מהקבוצות חוששות מהלו"ז הקשוח וטוענות שלא יהיה להן זמן להתכונן כראוי, אולם במנהלת לא מתכוונים להתפשר ומתכננים לחדש את המשחקים ב-31 באוקטובר. פיקוח צמוד ייעשה על הקבוצות כדי לוודא שאכן נשמרים כל הנהלים

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

עוד לפני שקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית שבו להתאמן, נשמעות כבר טענות מצד חלק מהן בנוגע ללו"ז הקשוח שהעמידה מנהלת הליגות לקראת החזרה לשחק. עדיין אין אישור רשמי ממשרד הבריאות לכך, אבל במנהלת העבירו מסר ברור לכל הקבוצות שהכוונה היא לחזור ולשחק בליגה ב-31 באוקטובר, בעוד כשבועיים וחצי.

חלק מהקבוצות, כאמור, כבר שלחו מסרים כאלה ואחרים כי יהיה להן קשה להתכונן בזמן כל כך קצר, אך במנהלת הבהירו בשיחה עם וואלה! ספורט כי כל עוד משרד הבריאות יאשר זאת, החזרה למשחקים רשמיים תהיה בשבת של ה-31 לחודש, ולא תהיה התפשרות על כך מצד המנהלת.

הקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית יקבלו היום (שלישי) מכתב הנחיות ברור בנוגע לאיסורים שיחולו עליהן בזמן האימונים. החידוש הוא שהמנהלת תייצר גם ביקורות פתע באימונים, כדי לוודא שאכן נשמרים כל הכללים ובתוכם מדידת חום יומית, מדידת רמת חמצון בדם בכל אימון, הימנעות משימוש בחדר ההלבשה ובמלתחות, עטיית מסיכות בכל זמן שלא נמצאים על הדשא באימון, והפרדה מלאה בין השחקנים לבין עובדי מנהלה, בעלים ומנכ"לים, שיתבקשו לא להתקרב לשטח האימון בזמן שהשחקנים שם.

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני מול שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. דני מרון
צפויה חזרה לא פשוטה לכר הדשא/דני מרון

כמו כן, יחויבו השחקנים להקשחת הבידוד הביתי, כאשר הפעם גם המאמנים חייבים לעמוד בהנחיה לפיה היציאה מהבית תהיה אך ורק לאימונים ולמשחקים. עדיין לא הוחלט סופית האם המאמן יצטרך לעטות מסיכה כשהוא על הדשא. בנוגע לשופטים, נכון לרגע זה, הם עדיין יהיו רשאים לעבוד בעבודות הפרטיות שלהם בזמן קיום המשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully