וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא יהיה פשוט: בית"ר ירושלים תיתקל בקשיים עם שחרור חמשת השחקנים

6.10.2020 / 14:30

בית"ר אומנם הודיעה על פרידה מחמישה שחקנים, אך פרט לחנן ממן אף שחקן לא יעזוב עד שלא יגיע להסכמות כספיות או שימצא קבוצה. אבי נמני, סוכנם של זהבי ואיינבינדר: "זה נזק תדמיתי גדול למועדון". הקבוצה עדיין חייבת לסראגוסה 100 אלף יורו על וארדסקה, קונטה אמור לחזור

נבחרת ישראל מתאמנת לקראת סקוטלנד/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) על פרידה צפויה מחמישה שחקנים, אך נכון לעכשיו, פרט לחנן ממן שהגיע להבנות כספית על פיצוי, יתר ארבעת השחקנים נמצאים באוויר וכלל לא יהיה פשוט להגיע לפרידה בין הצדדים, אם בחלון הנוכחי או בחלון הבא, שייפתח ל-11 יום עם חזרת הליגה.

דיוגו ורדאסקה קיבל רק היום בצהריים שיחה ראשונה דרך נציגיו בה הובהר לו שבית"ר רוצה להגיע לסיכום על פרידה. לשחקן חוזה של יותר מ-200 אלף יורו עד לתום העונה, כאשר בנוסף בית"ר צריכה לשלם לסראגוסה תשלום אחרון עבורו בסך 100 אלף יורו. רק אם בית"ר תסכים לפצות אותו בחלק נכבד מחוזהו ולשלם לסראגוסה את התשלום האחרון, יש סיכוי כי השחקן יסכים להגיע להבנות. השחקן ידרוש פיצוי של לפחות כ-100 אלף יורו נטו משכרו.

בנוגע לשלומי אזולאי, בית"ר הבהירה לו כי הוא רשאי לחפש קבוצה, אך השחקן יעשה זאת רק כאשר ימצא קבוצה שתסכים לשלם את כל שכרו, או לחילופין, שבית"ר תשלים את שכרו, מה גם שבשלב זה השחקן בוחן אופציות בחו"ל ואינו ממהר. בבית"ר הבהירו בנושא: "כבר חודש אזולאי מבקש לעזוב, אין שום טעם בכלל למשוך את זה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הודיעה: ממן, אזולאי, ורדאסקה, זהבי ואיינבינדר משוחררים

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים רץ לכיוון מאמנו רוני לוי. ברני ארדוב
הסוכן של אייניבינדר, אבי נמני: "אנחנו לא ברפובליקת בננות, אי אפשר לבטל חוזים חד צדדית"/ברני ארדוב

בנוגע לאור זהבי ודן איינבינדר, אין כרגע הצעה משמעותית כלכלית לשניים ובשלב זה הם לא ימהרו לחפש קבוצות. ייתכן כי אם בית"ר תצליח להשתחרר ממרבית השחקנים, אחד מהשניים עשוי בכל זאת להישאר. אבי נמני, הסוכן שמייצג את איינבינדר וזהבי, הגיב לנושא ואמר: "התגובה שלי לגבי הידיעה על בית"ר היא שאנחנו לא ברפובליקת בננות, אי אפשר לבטל חוזים חד צדדית אחרת כל החוזים שהשחקנים עושים לא ברי תוקף, וכאשר קבוצה כזאת או אחרת פועלות בצורה שכזאת, הרי שגם השחקנים שנמצאים תחת הסכם ירגישו חופשי להתיר את ההסכם מול הקבוצות ולצאת לחו"ל באופן חופשי. אני חושב שזאת טעות גדולה של בית"ר שלא תעמוד בשום מבחן משפטי ונגרם נזק תדמיתי גדול ומיותר למועדון".

בבית"ר אמרו היום: "הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להתיר חוזה עם איינבינדר וזהבי או אפילו לאחד מהם, אבל יש סיטואציה בעייתית, התקווה שלנו שעד תום החלון השני דברים ייפתרו והם יבחרו לשחק כדורגל".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל החלטה, ויש לה השלכות. חוגג/ברני ארדוב

מי שאמור לחזור לארץ הוא אנטואן קונטה, שאמור לחזור לסגל ובשלב זה הכיוון הוא שישחק בלם לצידו של אוראל דגני. גם עם קונטה תיערך שיחה כשיחזור, הן בנוגע להתנהלותו. בבית"ר אמרו על הצרפתי: "אם לא יסכים להאריך חוזה, ננסה אולי למכור אותו בינואר, אבל כרגע הוא מצטרף לסגל לאור דרישת המאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully