וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוואן הומאן חתם, אימון בכורה לפשיץ' והרננדס

6.10.2020 / 20:23

הקשר בן ה-19 חתם לעונה אחת ויושאל לבית"ר ת"א בת ים, השחרור הבינלאומי טרם התקבל. השחקנים שהחלימו מקורונה התאמנו בקפסולה נפרדת

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

חלון ההעברות הנוכחי יסתיים הערב (שלישי) גם לרישום בהתאחדות לכדורגל בארץ וגם לליגה האירופית, ואחרי שתי החתמות הבזק של מכבי תל אביב (אתמול הבלם הספרדי לואיס הרננדס ושלשום החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ') יש למועדון חמישה זרים, שאחד מהם הוא אורוש ניקוליץ' שלא ברור מתי ואם בכלל יחזור לשחק כדורגל.

הערב הודיעו רשמית בשורות האלופה על הזר השישי - הקשר הדרום אפריקאי רוואן הומאן בן ה-19, שחתם לעונה עם אופציה להארכת חוזה, אם כי השחרור הבינלאומי עוד צריך להגיע. הומאן יושאל לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית, אולם מאחר שאין עדיין פעילות בקבוצות שאינן משחקות באירופה, יישאר הקשר הצעיר בסגל של מכבי תל אביב ויוכל להתאמן בצורה מסודרת בהתאם לנהלים. אך כאשר ייפתח החלון החדש שהוקצה לטובת העברות נוספות בכדורגל הישראלי, עם חזרת הליגה לפעילות, יושאל השחקן לקבוצת הבת מהליגה הלאומית.

שחקני מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', לואיס הרננדס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פנים חדשות/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחקני הרכש הטריים של המועדון, אלכסנדר פשיץ' ולואיס הרננדס, רשמו הערב אימון בכורה. שחקני האלופה שהחלימו מנגיף הקורונה ערכו אימון בקפסולה נפרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully