וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אייל גולסה, סאן מנחם ושרן ייני צפויים לפתוח מול סקוטלנד

6.10.2020 / 6:22

השלושה יחליפו בהתאמה את דור פרץ, טאלב טואטחה וניר ביטון (במידה שלא יתגבר על הפציעה). מונס דאבור וערן זהבי יפתחו בהתקפה (חמישי, 21:45)

נבחרת ישראל מתאמנת לקראת סקוטלנד/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

יומיים למשחק החשוב של נבחרת ישראל מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף יורו 2021 (חמישי, 21:45) והמאמן וילי רוטנשטיינר כבר מתגבש על ההרכב. אייל גולסה, סאן מנחם ושרן ייני יחליפו בהתאמה את דור פרץ, טאלב טואטחה וניר ביטון במידה שהאחרון לא יצליח להתגבר על פציעתו.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם שרן ייני. ברני ארדוב
צפוי לפתוח במקום ניר ביטון. שרן ייני עם זהבי/ברני ארדוב

ביטון שסובב את הקרסול במשחק של סלטיק ביום חמישי שעבר, עדיין סובל מכאבים מאוד חזקים ואמש עשה אימון קל בצד. הצוות הרפואי של הנבחרת ימשיך לטפל היום בבלם כדי להכשיר אותו, אבל במחנה הנבחרת קיימת פסימיות באשר ליכולת של ביטון לשחק מחרתיים. המבחן של הבלם הגבוה יהיה הערב באימון ואם הוא לא יוכל לעמוד בו, קרוב לוודאי שרוטנשטיינר יילך עם ייני כבלם הימני לצד איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד.

בשער הנבחרת יעמוד אופיר מרציאנו ושחקני הקו יהיו אלי דסה וסאן מנחם. לצד ביברס נאתכו ישחק כאמור אייל גולסה ולפניהם מנור סולומון שקיבל תוצאה שלילית לבדיקת הקורונה שלו והיום יגיע לגלזגו. בהתקפה ישחקו מונס דאבור וערן זהבי שהגיע רק אתמול והספיק לערוך אימון קל עם חאתם עבד אלחמיד וג'ואל אבו חנא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully