וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחוונות ביתיים לקנזס סיטי וגרין ביי

עודכן לאחרונה: 6.10.2020 / 7:31

הצ'יפס התקשו מעט אבל לבסוף הכניעו את הפטריוטס 10:26, הפאקרס גברו בלמבו על אטלנטה 16:30. אחרי פתיחה של 4:0: ביל אובריאן פוטר מיוסטון

מאמן יוסטון טקסאנס ביל אובריאן. Bob Levey, GettyImages
נמאס לטקסאנס והוא הולך הביתה. אובריאן/GettyImages, Bob Levey

המחזור הרביעי ב-NFL הושלם הלילה (בין שני לשלישי), להוציא את המפגש הדחוי בין פיטסבורג לטנסי, עם שני משחקים, כשקנזס סיטי גברה על ניו אינגלנד 10:26 וגרין ביי הכניעה את אטלנטה 16:30,, אבל עוד לפני כן נרשמה הודעה דרמטית בליגה, כשיוסטון החליטה להיפרד ממאמנה וה-GM שלה ביל אובריאן. עוזרו רומיאו קרנל ימונה למחליף.

הטקסאנס פתחו את העונה במאזן 4:0 ועם יכולת רעה מאוד. אובריאן הגיע ליוסטון ב-2014 אחרי שנתיים כמאמן פן סטייט. הוא הצעיד אותה למאזן 48:52, אבל את העונה הנוכחית פתח בצורה שכוכב הקבוצה ג'יי ג'יי וואט הגדיר כ"ברוטאלית ונוראית". הוא אף אמר: "משהו חייב להשתנות, משהו חייב לקרות".

קנזס סיטי (0:4) התקשתה במשך שלושה רבעים בבית, כשהפטריוטס (2:2) שמרו על משחק צמוד, למרות הרכב שחסר את קאם ניוטון (קורונה) ואת הרץ סוני מישל ועוד מספר שחקנים שנפצעו. בסופו של דבר פתח פטריק מהומס מבערים, ועם טאצ'דאון 9 דקות לסיום הרחיק את המשחק מידי האורחים. הוא סיים עם 236 יארד ושני טאצ'ים באוויר. בריאן הוייר, מחליפו של ניוטון, היה רע והוחלף במחצית על ידי ג'ארט סטידהאם, שרשם את הטאצ'דאון היחיד במשחק של הפטריוטס, אבל גם נחטף מאוחר יותר לטאצ'דאון שקבע 10:26.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ארון רוג'רס והפאקרס (0:4) לא התקשו במיוחד מול אטלנטה (4:0), כשירדו להפסקה ביתרון 3:20. הקוורטרבק רשם משחק רוג'רסי טיפוסי של 327 יארד וארבעה טאצ'דאונים, כשהטייט-אנד רוברט טוניאן הוא הנהנה העיקרי עם 98 יארד בתפיסות ושלושה טאצ'דאונים. 285 יארד למאט ריאן בפאלקונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully