וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטראש טוק עם ג'ימי באטלר, לברון טוען: "אתן למשחק שלי לדבר"

לקראת משחק 4 (4:00, ספורט 5), המצ' אפ בין כוכבי הלייקרס וההיט מתחמם. ג'יימס במסר לאנתוני דייויס, סימן חיובי מאדבאיו, דראגיץ': "סיכוי נמוך שאשחק"

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

בשני המשחקים הראשונים של סדרת הגמר הלייקרס לא השאירו למיאמי סיכוי, אבל אחרי שההיט גמלו להם עם ניצחון במשחק 3, הולך ומתהווה לו המצ' אפ המרתק של הסדרה: לברון ג'יימס מול ג'ימי באטלר. לקראת המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00, ספורט 5), התייחס ג'יימס לטראש טוק שתועד במצלמות הטלוויזיה בינו לבין כוכב מיאמי. בסרטון נראה באטלר פונה ללברון ומקניט אותו. באטלר הסביר שאמר ללברון "אתה בבעיה", בתגובה לאמירה זהה שג'יימס אמר לו אחרי המשחק הראשון בסדרה.

לקראת משחק 4, לברון טען ש"אני לא מהאנשים שמשתמשים בטראש טוק יותר מדי". לטענתו, "הדרך שבה אני משחק עושה את הטראש טוק לבדה. מאז ומתמיד אני נותן ליכולת שלי לדבר, השאר לא מעניין".

לברון הודה ש"הייתי רחוק מאוד משיאי במשחק 3, מבחינת כדורסל", ודחה את הטענות לפיהן גילו המתקדם מתחיל לתת את אותותיו על גופו. "אני בכושר נהדר. אני מתאושש מצוין ממשחק למשחק, ומצידי מסוגל לשחק בכל רגע נתון, גם עכשיו".

כך או כך, ג'יימס יזדקק במשחק 4 לאנתוני דייויס. שחקן הפנים של הלייקרס שהיה בלתי ניתן לעצירה בשני המשחקים הראשונים בסדרה, נעצר על 16 נקודות בלבד במשחק 3 וקיבל טיפול מיוחד מההיט, שהכריחו אותו למסור בהתקפה. "אין לי שום ציפיה מיוחדת ממנו. הוא בסך הכול צריך להיות AD", אמר לברון. "הוא לא צריך לחשוב יותר מדי. היה משחק אחד פחות טוב של כל הקבוצה, אבל מה שקרה לא מייצג אותנו".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול ג'ימי באטלר, מיאמי היט. GettyImages
המצ' אפ הגדול של הסדרה. לברון מול ג'ימי באטלר/GettyImages

בצד השני, מיאמי מתפללת לנס בגזרת הפצועים. באם אדבאיו עדיין פצוע בכתפו, גוראן דראגיץ' עדיין מושבת בשל הפציעה בכף רגלו, ולמרות שהשניים נשלחו למסיבת העיתונאים לקראת משחק 4, הסיכוי שישותפו לא ברור. בעוד דראגיץ' הוגדר "בספק רב" למשחק, אדבאיו שודרג להגדרה של "בספק".

"המצב שלי משתפר, אבל אני לא זה שמקבל את ההחלטה. הצוות הרפואי שלנו מנסה להחזיר אותי כמה שיותר מהר, והוא יכריע", אמר אדבאיו. "לא קיבלתי מהם תשובה חד משמעית, אבל הם עושים הכול כדי שאוכל לשחק".

דראגיץ' הוסיף: "כף הרגל שלי פגועה ועדיין לי לוח זמנים לחזרה למגרשים. ברור שהסיכויים שאשחק במשחק 4 נמוכים, אבל הכול עדיין יכול להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully