וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לברון הוא סופרמן, באטלר הוא באטמן". אדבאיו ודראגיץ' כשירים למשחק 4?

הפרשנים ממשיכים להלל את גיבור הניצחון של ההיט וטוענים: "מיאמי מסוגלת לעשות מהפך". רמז לפני המשחק הרביעי? הכוכבים הפצועים נשלחו למסע"ת

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

אחרי הניצחון 104:115 שצימק ל-1:2 ללייקרס בסדרת הגמר, בארצות הברית בטוחים שמיאמי מסוגלת לבצע מהפך, למרות שעד אתמול (ראשון) האליפות נראתה מונחת בכיס של לברון ואנתוני דייויס.

"כן, ההיט חזרו לעניינים והם מסוגלים להפוך את זה", חרץ פרשן ESPN ג'יי וויליאמס, שהתלהב מתצוגת השיא של ג'ימי באטלר ,אם לברון ואנתוני דייויס הם סופרמן ות'ור, ג'ימי באטלר הוא באטמן. לא חשבתי שהלייקרס ימשיכו לקלוע באחוזים שקלעו בשני המשחקים הראשונים, אבל גם לא ציפיתי שג'ימי באטלר יספק את אחת ההצגות הגדולות שראינו משחקן אי פעם בסדרת הגמר. חשבתי שהסדרה הזו תיגמר אתמול, אבל עכשיו יש לנו קרב".

באטלר, שסיים את התצוגה העילאית עם 40 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים, הפך לשחקן הראשון שקולע יותר, מוסר יותר אסיסטים ולוקח יותר ריבאונדים מלברון ג'יימס במשחק אחד בגמר. בנוסף, הוא בלט גם בהגנה וכפה על לברון לא פחות מ-7 איבודים כששמר עליו אחד על אחד.

שחקני מיאמי היט גוראן דראגיץ', ג'ימי באטלר, באם אדבאיו. AP
כולם ישחקו במשחק 4? דראגיץ', באטלר ואדבאיו/AP

המספרים של באטלר בסדרת הגמר הראשונה שלו מרשימים למדי: הוא קולע 29.3 נקודות למשחק, מוריד 10.3 ריבאונדים, מחלק 7 אסיסטים, חוטף 1.7 פעמים וגם קולע באחוזים נפלאים (58 אחוז מהשדה, 40 אחוז מהשלוש, 90 אחוז מהעונשין). אבל הסטטיסטיקה היבשה לא מספרת את כל הסיפור: באטלר גם מצטיין בקטגוריות של לחימה, ומוביל את ה-NBA בבועה בהסטות כדור (Deflections), בניצחונות במאבקים על כדורים אבודים, ובנקודות בדקות קלאץ'.

"הוא בא למשחק בגישה שונה לחלוטין, במיוחד בצד ההתקפי", הסביר פרשן ESPN טים לגלר. "זו הגישה שהוא צריך לאמץ עכשיו כשבאם אדבאיו וגוראן דראגיץ' מושבתים. הוא לא יכול להיות פאסיבי ולקחת מה שהיריבה נותנת לו, הוא צריך ליצור מהלכים ולנצח את המצ' אפ שלו. הוא יכול להגיע לכל זריקה שהוא רוצה, הוא צריך ליצור התקפה לקבוצה שלו. בשני המשחקים הראשונים הוא היה קצת יותר מדי קבוצתי".

אבל ייתכן שמיאמי מכינה הפתעה לקראת משחק 4 שייערך בין שלישי לרביעי, בגזרת הפצועים. הרמז לכך, כביכול, הוא שאדבאיו ודראגיץ' הפצועים, שהחמיצו את משחקים 2 ו-3 בסדרה אחרי שנפצעו במשחק הפתיחה, נשלחו על ידי מיאמי למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. זה לא אומר בהכרח שהם ישחקו, אם כי ברוב המקרים זה עשוי להצביע על כך שהם לכל הפחות בתוכניות.

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully