וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לואיס הרננדס נחת בישראל לקראת החתימה

5.10.2020 / 16:56

הבלם הספרדי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כבר סיכם את תנאיו ויחתום לשנתיים אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. האלופה תספיק לרשום אותו לשלב הבתים של הליגה האירופית

מונס דאבור לקראת משחקה של ישראל מול סקוטלנד/האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

לואיס הרננדס נחת היום (שני) בארץ לאחר שמשרד הפנים התיר למכבי תל אביב להכניסו לארץ. הבלם בן ה-31, שעל המשא ומתן עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיים את חוזהו במלאגה, סיכם לשנתיים בקרית שלום ויספיק להירשם כשחקן הקבוצה לליגה האירופית.

כזכור הרישום לליגת העל ולליגה האירופית מסתיים ביום שלישי בלילה ולכן פעלו במכבי תל אביב ביחד עם משרד הפנים ומנהל הספורט כדי לקבל את ההיתר להכנסתו לארץ מחר, על אף שמדובר בחול המועד סוכות ורוב הפעילות של משרדי הממשלה מושבתים.

הרננדס יחזק את הגנת מכבי תל אביב אחרי שזו איבדה הקיץ את ז'איר אמאדור. הוא שיחק בעבר גם כמגן ימני, כולל בליגת האלופות במדי לסטר סיטי לפני ארבע שנים, אבל מתוכנן לשמש כבלם. הוא גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, אבל לא זכה ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס, רשם ארבע עונות בספורטינג חיחון ואחרי הקדנציה הקצרה בלסטר (ארבע הופעות בפרמיירליג) שיחק שלוש שנים במלאגה. סך הכול היו לו 91 משחקים בלה ליגה ו-155 בליגה השנייה בספרד.

לואיס הרננדס במדי לסטר סיטי 2016. GettyImages
הרננדס במדי לסטר/GettyImages

אתמול החתימה מכבי תל אביב את החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' ולאחר הצטרפותו הצפויה של הרננדס, יהיו לה חמישה זרים: אנריק סבוריט, אדוארדו גררו, פשיץ', הרננדס ואורוש ניקוליץ' שעדיין רשום בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully