וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מחלוקות במו"מ עם יונייטד: עוסמאן דמבלה נשאר סופית בברצלונה

האנגלים הסכימו לקבל את הצרפתי הסורר רק בהשאלה, וברצלונה שהתעקשה למכור אותו לא התגמשה. עכשיו הוא ינסה להחליף דיסקט עם קומאן

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 2:7/ספורט 1

עוסמאן דמבלה נשאר בברצלונה, והפעם זה כנראה סופי. שעות לפני סגירת חלון ההעברות באירופה, המשך דרכו במועדון עדיין היה מוטל בספק, אולם בסופו של דבר הקטלאנים לא הגיעו להסכמות עם מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הציעו לשאול את דמבלה לעונה אחת ולשלם את מלוא שכרו, בעוד ברצלונה התעקשה למכור אותו. בשעות האחרונות לפני סגירת החלון ברצלונה עוד שקלה להתגמש ולהעביר את דמבלה בהשאלה, אולם בתמורה לכך היא דרשה שיאריך את חוזהו בעונה נוספת - והשחקן סירב.

דמבלה לא לקח חלק באימון ברצלונה היום, אולם לפי דיווחים בברצלונה הסיבה לכך הייתה שחש ברע, ולכן הודיע למועדון שלא יתייצב לאימון.

רונאלד קומאן עם עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
גם קומאן מאבד אמונה/רויטרס

דמבלה שנרכש מבורוסיה דורטמונד לפני 3 שנים תמורת 130 מיליון יורו, דווקא קיבל הזדמנות להתחיל מחדש כשרונאלד קומאן דאג לשדר לו (ולתקשורת המקומית) שהוא מאמין בו ומוכן לתת לו את המפתחות. אבל הצרפתי לא הראה יתר מוטיבציה להוכיח את עצמו וגם איחר לאחד האימונים.

דמבלה שותף במשך 20 דקות כמחליף ב-0:4 על ויאריאל במשחק הראשון של ברצלונה העונה, אבל בשני המשחקים הבאים ישב על הספסל ולא שותף. אם עד לפני כשבועיים קומאן התעקש שהוא מסוגל לגרום לו לשנות כיוון, הרי שבימים האחרונים הוא כבר נתן אור ירוק למכור אותו. עכשיו הוא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully