וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "סלטיק? אם תגיע הצעה אחתום שם כבר מחר"

הקשר בן ה-32 שעדיין לא מצא קבוצה התראיין בסקוטלנד: "היו כמה הצעות, חלקן מקבוצות סקוטיות. אני עדיין רעב לשחק וכבר מוכן לאתגר חדש"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

אחרי שסיים את חוזהו בברייטון בתום עונת 2019/20, הקשר בירם כיאל בן ה-32 עדיין לא מצא קבוצה. לפני מספר ימים דווח על התעניינות של מספר קבוצות באיחוד האמירויות בכיאל, אך בינתיים הקשר טרם חתם באף קבוצה. בריאיון שהעניק ל-Daily Mail הסקוטי, הוא דיבר על ההצעות שקיבל וגם על אפשרות לקאמבק מרגש בסקוטלנד.

"אני ממתין להצעות", אמר כיאל. "קיבלתי כמה הצעות, בעיקר מקבוצות בחו"ל, אבל בשלב הזה של הקריירה אני צריך לחשוב על המשפחה שלי. חלק מאותן הצעות הגיעו מקבוצות בסקוטלנד, אבל השיחות הראשוניות לא המשיכו לכדי משא ומתן. כדי שאחתום בקבוצה, אני צריך שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר".

הקשר נשאל איך היה מגיב אם היה מקבל הצעה מסלטיק, קבוצתו לשעבר: "סלטיק? אם תגיע הצעה אחתום שם כבר מחר. בכל מקרה אני לא בלחץ, כי למרות שהחלון נסגר בקרוב, אני שחקן חופשי, כך שאוכל לחתום היכן שארצה גם לאחר הדדליין. אני עדיין רעב לשחק וכבר מוכן לאתגר חדש. אני בסך הכול בשנות ה-30 המוקדמות שלי".

בירם כיאל חוגג שער במדי סלטיק בליגת האלופות. AP
ישמח לשוב. כיאל חוגג במדי סלטיק/AP

כיאל סיים את חוזהו בברייטון בתום העונה האחרונה ובכך כנראה גם סיים את דרכו באירופה אחרי קריירה מוצלחת מאוד בת עשר שנים, במהלכה שיחק בסלטיק, ברייטון ובעונה החולפת גם בילה כמה חודשים בהשאלה לצ'רלטון מהצ'מפיונשיפ. לכיאל יש 46 הופעות בנבחרת ישראל ובישראל שיחק רק במכבי חיפה במשך ארבע עונות (2010-2006).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully