וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן חתם בפאסוס דה פריירה הפורטוגלית: "חלום שהיה לי מגיל 7"

החלוץ בן ה-25 עזב את בני יהודה וישתכר כ-400 אלף יורו לשלוש שנים בקבוצתו החדשה. לזהובים תהיה זכות ראשונים להחתימו אם יחזור לישראל

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

דור ג'אן חתם היום (שני) בפאפוס דה פריירה הפורטוגלית ועזב את בני יהודה. ג'אן נרכש על ידי המועדון ממחוז פורטו תמורת 75 אלף יורו שיועברו לבני יהודה, לה תהיה זכות ראשונים להחתימו אם ישוב לישראל. בג'אן התעניינו באחרונה הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים אך הוא העדיף לצאת לקריירה באירופה והוא משוכנע שהקבוצה הנוכחית אליה נמכר, היא לא התחנה האחרונה שלו ביבשת.

ג'אן אמר לאחר החתימה: ""שחקנים, אנשי צוות, אנשי הנהלה ואוהדים יקרים. הגעתי למועדון לפני שנתיים ומהרגע הראשון כולכם נתתם לי הרגשה חמה של בית, חום, אהבה ותמיכה בלתי מתפשרת. זה הזמן להיפרד ולומר תודה לכולם, תודה על רגעים שחקוקים בלב ובראש שיחכו איתי עד היום האחרון.כולכם ביחד עזרתם לי להגשים חלום ילדות שהיה לי למטרה מול העיניים מהיום הראשון שעליתי על הדשא בגיל 7. תודה רבה לכולם, על הכל! אני אוהב אתכם ואזכור אתכם לעד".

דור ג'אן עם בת זוגו וסוכנו עידן בן אבו. באדיבות המצולמים
יעד מסקרן. דור ג'אן ובת זוגו עם הסוכן עידן בן אבו/באדיבות המצולמים

החלוץ שפתח את העונה מצוין חתם על חוזה לשלוש עונות בשכר של 400 אלף יורו נטו באמצעות סוכניו עידן בן אבו ובועז גורן. הסכום לא כולל בונוסים שונים שיקבל השחקן על עמידה בהישגים. בחוזה לא נקבע סעיף יציאה, אך נכתב כי אם תרד הקבוצה לליגת המשנה בפורטוגל, יהיה רשאי ג'אן לעזוב באופן מיידי וללא תמורה.

ג'אן, 25, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בבוגרים בעירוני קרית שמונה, הפועל פתח תקוה, הפועל עכו, בית"ר תל אביב רמלה, מ.ס. אשדוד ומ-2018 הוא בבני יהודה. את העונה שעברה - עונת השיא בקריירה - נעל עם שלושער שהעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully