וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר החלון: קוסטה, שופו מוטינג וסאר בבאיירן, קבאני ביונייטד, פארטיי בארסנל

מנצ'סטר יונייטד רכשה את טלס והחתימה את החלוץ האורוגוואי, ארסנל רכשה את הקשר הגנאי ב-50 מיליון יורו, קלויברט בלייפציג, בקאיוקו הושאל לנאפולי. ברצלונה לא הצליחה לצרף את ממפיס דפאי

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 2:7/ספורט 1

אנגליה

* ארסנל השלימה את רכישתו של תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד תמורת 50 מיליון יורו, הסכום שהיה סעיף השחרור שלו. אתלטיקו מדריד תקפה בהודעה הרשמית שהוציאה וכתבה: "השחקן החליט להפר באופן חד צדדי את החוזה איתנו". הגנאי בן ה-27 יקבל את החולצה מספר 18 ויצטרף אל חבריו החדשים אחרי שיחזור מהמשחקים שלו עם נבחרת גאנה.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו של אדינסון קבאני. החלוץ, שיחגוג בפברואר 34, חתם אצל השדים האדומים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. האורוגוואי לא שיחק כדורגל מאז היציאה להפסקת הקורונה והגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את דרכו בפריז סן ז'רמן. "מנצ'סטר יונייטד הוא אחד המועדונים הגדולים ביותר בעולם וזה כבוד גדול להגיע לכאן", אמר קבאני.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישתו של מגן פורטו אלכס טלס. השדים האדומים ישלמו לאלופת פורטוגל 15 מיליון יורו תמורת המגן השמאלי בן ה-27.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישתו של אמאד דיאלו מאטאלנטה. הקיצוני מחוף השנהב בן ה-18 יירכש ב-21 מיליון יורו ועוד 20 בבונוסים ויצטרף אל השדים האדומים בינואר.

* סוכמה העברת אמאד דיאלו טראורה מאטאלנטה למנצ'סטר יונייטד. שחקן הכנף בן ה-18, שנולד בחוף השנהב והיגר עם משפחתו לאיטליה כשהיה צעיר, נחשב לפוטנציאל עצום. ההערכה היא שהשדים האדומים ישלבו אותו בקבוצה הבוגרת באופן מידי.

* קשר ווסטהאם ונבחרת אנגליה לשעבר ג'ק ווילשר שוחרר מהפטישים באופן מיידי ובהסכמה הדדית אחרי שלא זכה ליותר מדי דקות משחק שם. עכשיו ווילשר יחפש קבוצה חדשה כשחקן חופשי.

* אברטון הודיעה על צירופו של הבלם האנגלי, בן גודפרי בן ה-22, שהגיע מנוריץ'. הטופיז שילמו כ-25 מיליון יורו על גודפרי, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* בלם ליון יואכים אנדרסן הדני הושאל לפולאהם לעונה אחת. "אני שמח מאוד לעבור", אמר אנדרסן בן ה-24.

* לידס הודיעה על רכישתו של הקיצוני הברזילאי ראפיניה מראן תמורת 20 מיליון יורו והוא חתם עד 2024.

* ת'יאו וולקוט סגר מעגל וחתם בקבוצת נעוריו סאות'המפטון. החלוץ/קיצוני האנגלי בן ה-31, ששיחק בסנט מארי'ז עונה אחת בבוגרים וחמש בנוער, הושאל מאברטון אל הקדושים.

* שוער רומא רובין אולסן הושאל לעונה אחת לאברטון.

תומאס פארטיי שחקן ארסנל. אתר ארסנל, אתר רשמי
שחקן ארסנל. פארטיי/אתר רשמי, אתר ארסנל
אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. אתר מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
מצא בית חדש. קבאני/אתר רשמי, אתר מנצ'סטר יונייטד

איטליה

* יובנטוס הודיעה על צירופו של חלוץ פיורנטינה פדריקו קייזה. החלוץ יושאל תמורת 3 מיליון יורו בעונה הראשונה, 7 מיליון בשנייה ויובנטוס תהיה מחויבת לרכוש אותו אחרי התקופה הזו ב-40 מיליון יורו. בנוסף, הביאנקונרי ישלמו 10 מיליון יורו בבונוסים נוספים.

* אחרי משא ומתן ארוך ומייגע, רומא סוף סוף רכשה את כריס סמולינג ממנצ'סטר יונייטד תמורת 15 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים.

* ג'רארד דאולופאו הושאל מווטפורד לאודינזה האיטלקית לעונה אחת. הקשר הספרדי היה שותף לירידת הליגה של הלונדונים בעונה שעברה.

* פיורנטינה הודיעה על צירופו של חוסה קאייחון בהעברה חופשית מנאפולי. הספרדי בן ה-33, עזב את הקבוצה מדרום איטליה אחרי שרשם במדיה 350 הופעות בליגה, בגביע, בליגת האלופות ובליגה האירופית וכבש 82 שערים.

* טיימואה בקאיוקו הושאל מצ'לסי לנאפולי לעונה אחת תמורת 2 מיליון יורו. הקשר בן ה-26 הציג יכולת רעה מאוד בצ'לסי, שקנתה אותו ממונאקו ב-2017 ומאז בילה בהשאלות למילאן ולמונאקו.

* טורינו שאלה את קשר דינמו זאגרב אמר גויאק תמורת מיליון יורו ועם מחויבות לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה.

* יום עמוס בפארמה. תחילה היא רכשה מקראיובה את שחקן הכנף ולנטין מיכאילה תמורת כ-8 מיליון יורו וכמה שעות לאחר מכן הודיעה על צירופו של וויליאן סיפריאן מניס. הצרפתי הושאל תמורת 1.5 מיליון יורו והתחייבות לרכישה בקיץ הבא.

* מי שעזב את פארמה הוא מתאו דרמיאן, שהיום השלים את המו"מ עם אינטר ועבר אליה בהשאלה עם התחייבות של הנראזורי לרכוש אותו בקיץ הבא תמורת 2.5 מיליון יורו.

* שחקן הכנף, ניקולאס סצ'יאפקאסה, עבר מאתלטיקו מדריד לססואולו בתמורה ל-1.3 מיליון יורו. האורוגוואי בן ה-21 שיחק בקבוצת המילואים של אתלטיקו ובעונה שעברה הושאל לפמליקאו הפורטוגלית.

* הבלם הארגנטינאי, לוקאס מרטינס קווארטה, עבר מריבר פלייט לפיורנטינה. הוויולה שילמו 6 מיליון יורו עבור השחקן שכבר הספיק לערוך שתי הופעות בנבחרת ארגנטינה.

* אודינזה רכשה את את קשר ניס ז'אן ויקטור מאקנגו תמורת 3.5 מיליון יורו. מאקנגו חתם בקבוצתו החדשה עד יוני 2025.

טיימואה בקאיוקו שחקן נאפולי. אתר נאפולי, אתר רשמי
בקאיוקו בנאפולי/אתר רשמי, אתר נאפולי

ספרד

* זה שבא וזה שהולך: בעוד פארטיי עוזב אותה לטובת ארסנל, אתלטיקו מדריד צירפה את לוקאס טוריירה מארסנל. הקשר האורוגוואי, שלא הצליח בצפון לונדון, מצטרף אל הקולצ'ונרוס בהשאלה לעונה אחת.

* ברצלונה תישאר בידיים ריקות? מנצ'סטר סיטי סירבה להצעה האחרונה של הקטלאנים על אריק גרסיה שעמדה על כ-17 מיליון יורו, ולא תמכור אותו בפחות מ-20 מיליון. בנוסף, גם עסקת ממפיס דפאי עדיין לא הושלמה, למרות שרונאלד קומאן הודה ש"גם אנחנו וגם הוא רוצים שזה יקרה". לפי "מונדו דפורטיבו" העסקה נפלה, אחרי שברצלונה לא מצאה דרך לממן את העסקה.

* סביליה רכשה מאלקמאר את שחקן הכנף אוסמה אידריסי תמורת 12 מיליון יורו. המרוקני-הולנדי בן ה-24 כבש בעונה שעברה 17 שערים בכל המסגרות.

* סביליה רכשה את בלם הרטה ברלין קארים רקיק ההולנדי/טוניסאי תמורת 4 מיליון יורו.

* ווסקה צירפה בהשאלה את הקשר האחורי השנהבי אידריסה דומביה מספורטינג ליסבון. השחקן בן ה-22 רשם 22 הופעות במדי ספורטינג בליגה הפורטוגלית בעונה שעברה.

* אלצ'ה שאלה את חלוץ סאות'המפטון גידו קאריז'ו, שהפך למצטרף העשירי אליה הקיץ. הארגנטינאי בן ה-29 הושאל לעונה אחת.

* בלם ברצלונה ז'אן קלייר טודיבו הושאל לבנפיקה לעונה אחת תמורת 2 מיליון יורו. הבלם הצרפתי בן ה-20 בילה את חצי העונה האחרונה בהשאלה לשאלקה ולא הרשים.

גרמניה - החלון נסגר ב-19:00 שעון ישראל

* חלוץ רומא ג'סטין קלויברט הושאל לר.ב. לייפציג לעונה אחת. "אני שמח מאוד על המעבר ללייפציג", אמר קלויברט, "ר.ב. לייפציג ניהלה איתי שיחות מצוינות והראתה לי שכאן המקום הנכון מבחינתי כדי להתפתח ולעשות את הצעד הבא בקריירה. הבונדסליגה היא אחת הליגות הטובות בעולם עם איכות גבוהה ואני גם מחכה כמובן למשחקים מול פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות".

* באיירן מינכן הודיעה על החתמתו של אריק מקסים שופו מוטינג מפריז סן ז'רמן. החלוץ הקמרוני חתם לעונה אחת וילבש את החולצה מספר 13.

* דוגלאס קוסטה חוזר לבאיירן מינכן. הקיצוני הברזילאי עזב היום את טורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות במינכן, ואחרי שסיים אותן הושאל בחינם מיובנטוס לבאיירן לעונה אחת. הבווארים ישלמו את שכרו.

* באיירן מינכן השלימה את רכישתו של מגן מארסיי בונה סאר תמורת 10 מיליון יורו. המגן הימני בן ה-28 חתם אצל אלופת אירופה עד 2024. סאר הוא צרפתי/גינאי והוא הפך לצרפתי השישי בסגל של באיירן.

* באיירן מינכן שאלה את טיאגו דנטאס מבנפיקה. השחקן הגיע בעקבות בקשה ישירה של מאמן הבווארים האנזי פליק שרואה בשחקן את טיאגו אלקנטרה החדש. לאלופת אירופה תהיה אופציה לרכוש את השחקן תמורת 8 מיליון יורו בתום העונה.

* הרטה ברלין הודיעה על צירופו של קשר ארסנל מתאו גנדוזי. הצרפתי הושאל לעונה אחת על הקבוצה מבירת גרמניה ואמר: "השיחות עם האחראים במועדון עזרו לי לקבל את ההחלטה. אני רוצה לא רק להתפתח מבחינה אישית, אלא גם לעזור למועדון לעשות את הצעד קדימה".

* ריאן ססניון הושאל מטוטנהאם להופנהיים עד סיום העונה. האנגלי בן ה-20, שיכול לשחק בכל עמדה באגף שמאל, יחזור לתרנגולים בסוף העונה. סבסטיאן רודי ששיחק בקבוצה בשנים 2010-2017, חזר אליה כמושאל משאלקה.

* ורדר ברמן מכרה את דייבי קלאסן לאייאקס תמורת 11 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 חוזר אל הקבוצה אחרי שלוש שנים: אחת באברטון ושתיים נוספות בברמן.

* שאלקה שאלה את מגנה הימני של זלצבורג קיליאן לודוויג בן ה-20 לעונה אחת.

* אוגסבורג רכשה את בלם לינגבי הדנית פרדריק וינטר תמורת 1.3 מיליון יורו והשאילה אותו בחזרה אל קבוצתו עד תום העונה.

* הרטה ברלין רכשה את בלם פ.צ. באזל עומאר אלדרטה הפרגוואי בן ה-23 והוא חתם על חוזה ארוך טווח בבירת גרמניה.

* שטוטגרט שאלה את נאוירו אחמדה מיובנטוס לעונה אחת ובסיומה תהיה לה אופציה לרכוש אותו. גם פריז סן ז'רמן רצתה את הצרפתי בן ה-18, אבל הוא בסופו של דבר חתם בשוואביה.

ג'סטין קלויברט שחקן ר.ב. לייפציג. אתר ר.ב. לייפציג, אתר רשמי
קלויברט עם החולצה החדשה/אתר רשמי, אתר ר.ב. לייפציג
מתאו גנדוזי שחקן הרטה ברלין עם מיכאל פרץ, ארנה פרידריך. אתר הרטה ברלין, אתר רשמי
עזב את בירת אנגליה לטובת בירת גרמניה. גנדוזי/אתר רשמי, אתר הרטה ברלין

צרפת

* ראן רכשה את ז'רמי דוקו מאנדרלכט תמורת לא פחות מ-27 מיליון יורו. בכך הפך דוקו בן ה-18 לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון.

* פריז סן ז'רמן הודיעה על שאילתו של דנילו מפורטו. הקשר האחורי בן ה-29 הושאל לעונה אחת ובסיומה לאלופת צרפת תהיה אופציה לרכוש אותו.

* שטרסבורג רכשה את חלוץ מץ חביב דיאלו תמורת 10 מיליון יורו. דיאלו חתם בקבוצתו החדשה לחמש שנים.

* באיירן מינכן הודיעה כי הקשר מיקאל קוויזנס הושאל למארסיי לעונה הקרובה. כזכור, הקשר הצרפתי היה אמור להימכר ללידס תמורת 20 מיליון יורו, אבל האנגלים גילו חשש לפציעה מתקרבת ופוצצו את העסקה.

* החלוץ בן ה-18, ארנו קלימואנדו, האריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן עד 2024 ומיד הושאל ללאנס. הצרפתי הצעיר הספיק לשחק העונה 74 דקות... נגד אותה לאנס.

* סנט אטיין שאלה את פנאיוטיס רטסוס מבאייר לברקוזן לעונה אחת עם אופציית רכישה ב-6.5 מיליון יורו.

טורקיה

* אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, חתם בבנדירמספור מליגת המשנה בטורקיה. הספרדי בן ה-34 סיים ארבע שנים מצוינות באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

* טרבזונספור התחזקה בבלם הברזילאי ויטור הוגו, שהגיע אליה מפלמייראס תמורת 3.2 מיליון יורו. השחקן בן ה-29 חזר לאירופה אחרי ששיחק בשנים 2017-2019 בפיורנטינה.

* אקס אברטון ונבחרת בלגיה, קווין מיראלס, חתם בגזיאנטפ אחרי שסיים את חוזהו באנטוורפן. הקשר בן ה-33 חתם לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully