וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הקטלאנית טענו ש"ברצלונה נשדדה", קומאן הילל את קוטיניו

ב"אל מונדו" תהו כיצד לא נשרק פנדל לטובת מסי בתוספת הזמן מול סביליה. הברזילאי מתחיל לפרוע שטרות, קומאן: "הוא היה צריך דחיפה מהמאמן"

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 2:7/ספורט 1

המאזן המושלם של ברצלונה נקטע אמש (ראשון) אחרי שהקבוצה של קומאן סיימה ב-1:1 ביתי מול סביליה החזקה. לוק דה יונג היה הראשון שהכניע את נטו העונה, אבל קוטיניו השווה מיד אחרי טעות של נבאס. זה היה משחקה השלישי בלבד של ברצלונה העונה, אך אחרי חמישה מחזורים בסך הכול אין קבוצה מושלמת בליגה שהשנה עשויה להיות צמודה מתמיד כשסביליה וגם אתלטיקו מדריד יכולות לתת פייט של ממש לשתי הגדולות.

אגב, בתקשורת הקטלאנית הלא ממש אובייקטיבית טוענים שלברצלונה הגיע פנדל ברור בתוספת הזמן. "ברצלונה נשדדה", זו היתה כותרת ה"אל מונדו" אחרי שדייגו קרלוס ספק הכשיל את מסי בתוספת הזמן, אבל השופט וגם אנשי ה-VAR התעלמו. קרלוס אכן גלש והפיל את מסי, אבל השופט טען שהוא הגיע קודם לכדור ולכן היה חילוץ נקי.

היה פנדל?

איבן ראקיטיץ' שחקן סביליה מול סרג'יו בוסטקס שחקן ברצלונה. רויטרס
הופעה טובה מול האקסית. ראקיטיץ' ובוסקטס/רויטרס

בעוד שמסי פתח את העונה די בעצלתיים, מי שפתחו את העונה מצוין בברצלונה הם אנסו פאטי שהפעם שבת מהבקעות ופיליפה קוטיניו. הברזילאי שאכזב מאוד בעונת הבכורה בבארסה, מפתיע לטובה עד כה והוא הרבה יותר אפקטיבי בהתקפה מאחורי מסי, פאטי וגריזמן. הברזילאי התייחס להבדל מהקדנציה הקודמת ואמר: "יש לי יותר ביטחון מאשר היה לי לפני כן. אני ממש רוצה להצליח במועדון הזה. החגיגה שלי? אשתי בהיריון ורציתי להקדיש לה את הגול".

קוטיניו הוסיף: "ידענו שסביליה היא קבוצה קשה מאוד, אבל העונה רק החלה. עכשיו תהיה לנו הפסקה, אבל אחרי זה שוב יהיו משחקים כל שלושה ימים. זה קשה ונצטרך להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully