וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' עבר גם את חצ'אנוב, גם ציציפאס ברבע

הסרבי לא התקשה מול המדורג 15 בטורניר עם 4:6, 3:6, 3:6. היווני ישחק נגד רובלב. נשים: פטרה קביטובה ברבע הגמר

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

שלב שמינית גמר רולאן גארוס יינעל היום (שני) עם כל ארבעת המשחקים אצל הנשים וארבעת המשחקים אצל הגברים.

רבע גמר הגברים:

נובאק דג'וקוביץ' - פאבלו קרניו בוסטה
אנדריי רובלב - סטפנוס ציציפאס
דייגו שוורצמן - דומיניק תים
רפאל נדאל - יאניק זינר

רבע גמר הנשים:

איגה שביונטק - מרטינה טרביזן
אלינה סביטולינה - נדיה פודורוסקה
סופיה קנין - אונס ג'אבור/דניאל קולינס
פטרה קביטובה - לאורה זיגמונד

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
נמצא בכושר שיא. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס. AP
גם אופי וגם כישרון. ציציפאס/AP

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1) נתקל ביריב הכי עיקש שפגש עד כה בטורניר בדמותו של קארן חצ'אנוב הרוסי (15), אבל גם נגדו הסרבי לא ממש התקשה. נולה נזקק לשעתיים ועוד 23 דקות על מנת להשיג את הכרטיס לרבע הגמר עם 4:6, 3:6, 3:6. אגב, במהלך המערכה הראשונה דג'וקוביץ' ניסה להחזיר כדור די אבוד ובטעות חבט אותו לעבר שופט הקו, אבל כמובן שהעניין לא עורר שום בעיה כיוון שלא היה מכוון ובמהלך המשחק. דג'וקוביץ' עדיין לא שמט מערכה בטורניר ולמעשה לא הפסיד יותר מארבעה משחקונים במערכה אחת במהלכו. דג'וקוביץ' בילה על המגרש רק 7:32 שעות, 17 דקות יותר מרפאל נדאל. נולה יפגוש ברבע הגמר את פאבלו קרניו בוסטה הספרדי (17). האחרון ניצח 2:6, 5:7, 2:6 את דניאל אלטמאייר הגרמני המפתיע בשמינית הגמר אחרי שהגרמני כבר הוביל 3:5 במערכה השנייה והפסיד שמונה משחקונים ברציפות. ואם המפגש בין דג'וקוביץ' לקרניו בוסטה מצלצל לכם מוכר, זה הרי בגלל שהשניים נפגשו במשחק המפורסם באליפות ארצות הברית כשהסרבי נפסל.

סטפנוס ציציפאס (5) המשיך את יכולתו הטובה בטורניר, בו הוא מראה עד עכשיו גם כישרון וגם אופי. היווני גבר 3:6, 6:7 (9), 2:6 על גריגור דימיטרוב (20 בעולם), ובכך עלה לרבע הגמר ורשם את הישג השיא שלו על החימר בפריז. לציציפאס לקח שעתיים וחצי כדי להכריע את יריבו הבולגרי, אותו פגש לראשונה בקריירה. יריבו בשלב הבא יהיה אנדריי רובלב (13) שעבד קשה בדרך לניצחון 5:7, 4:6, 6:7 (3) על מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי.

פטרה קביטובה, טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה ניצחה/רויטרס

נשים

פטרה קביטובה (7), שנראית כפייבוריטית לזכייה בגרנד סלאם בו מעולם לא עברה את חצי הגמר, התגברה על שוואי ז'אנג 2:6, 4:6 ועלתה ל-2:4 במאזן המשחקים ביניהן. הסינית התייצבה למשחק אחרי שלא הפסידה אפילו מערכה בדרך, אבל נשברה ארבע פעמים ולא עמדה בקצב של הצ'כית. קביטובה תשחק ברבע הגמר מול לאורה זיגמונד הגרמנייה שגברה 5:7, 2:6 על פאולה באדוסה.

אלופת אוסטרליה מהשנה סופיה קנין (4) הצליחה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר למרות פתיחה לא טובה מול פיונה פרו. האמריקאית ניצחה 6:2, 2:6, 1:6 אחרי שעה ועוד 44 דקות ותוך שהיא חובטת 39 ווינרים לעומת 29 שגיאות לא מחויבות. קנין תשחק ברבע הגמר נגד אונס ג'אבור (30) או דניאל קולינס, שהמשחק ביניהן נדחה בשל הגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully