וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: גיא מלמד עובר לסקוטלנד, קליאן ואן דר קאפ חתם

4.10.2020 / 12:02

הנתנייתים הודיעו על פרידה מהחלוץ, שיחתום בסנט ג'ונסטון. הבלם ההולנדי בן ה-21 עזב את קאמבור וחתם לעונה עם אופציית הארכה

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

גיא מלמד עזב היום (ראשון) את מכבי נתניה, וצפוי לחתום רשמית בסנט ג'ונסטון הסקוטית. "מכבי נתניה רוצה להודות לשחקן גיא מלמד על תקופתו במועדון. לעולם ננצור את השערים והרגעים הבלתי נשכחים שעברנו יחד. המועדון מאחל לגיא הצלחה רבה בקבוצתו החדשה מעבר לים", נכתב בהודעת הפרידה של המועדון.

מלמד בן ה-27 עוזב את מכבי נתניה אחרי שנתיים. קודם לכן שיחק בהפועל כפר סבא, הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה והפועל באר שבע. הוא מצטרף לקבוצה שמדורגת במקום העשירי בליגה הסקוטית, ויהיה הליגיונר הרביעי בליגה לצד חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון (סלטיק) ואופיר מרציאנו (היברניאן).

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם אלעד שחף. ברני ארדוב
חיזוק להגנה. שחקני נתניה/ברני ארדוב

הבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ בן ה-21 חתם היום בנתניה לעונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. "שלום אוהדי נתניה", אמר הבלם בעת הצגתו. "אני שמח מאוד להיות פה ולא יכול לחכות לרגע שאעלה על כר הדשא".

ואן דר קאפ הגיע לנתניה מקאמבור מהליגה השנייה בהולנד. הוא יליד כרונינגן ושיחק בהרקמאס בויז ובקבוצה עד גיל 21 של כרונינגן. בקיץ שעבר הוא הגיע לקאמבור והספיק לרשום במדיה 13 הופעות ולכבוש שער אחד. העונה ישב על הספסל במחזור הראשון ושותף כמחליף בתוספת הזמן במחזור הרביעי, כאשר קבוצתו סיימה ב-2:2 מול טופ אוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully