וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיבלה את ההיתר להנחתת פשיץ'. 3 שחקני זלצבורג נדבקו בקורונה

4.10.2020 / 10:52

הצהובים פועלים במהירות כדי לסגור עם החלוץ הסרבי ולרשום אותו לליגה האירופית. היריבה במוקדמות הצ'מפיונס נכנסה לבידוד קבוצתי. ונאנסיו חתם בלוגו

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

מכבי תל אביב קיבלה את אישור מנהל הספורט להנחתת החלוץ אלכסנדר פשיץ' והיא פועלת לסגור את הנושאים הכספיים מולו ביממה הקרובה כדי שאפשר יהיה לרשום אותו עד לתום מועד חלון ההעברות מחרתיים. מכבי תל אביב צריכה לרשום את הסרבי עד ה-6 באוקטובר הן בהתאחדות לכדורגל בארץ והן ברישומי אופ"א על מנת שיוכל להיכלל בסגל הקבוצה לליגה האירופית.

פשיץ' לא הרבה לשחק מאז דצמבר 2019. הדקות היחידות שלו במשך 10 חודשים היו בחודש מאי כאשר שותף 18 דקות במשחק של הקבוצה הדרום קוריאנית סיאול בה שיחק בתור מושאל. אם יחתום, יצטרכו במכבי תל אביב לעבוד איתו בצורה פרטנית והדרגתית כדי למנוע פציעות. בנוגע לבלם פדריקו ונאנסיו שהיה מועמד, הוא חתם בלוגו מהליגה השנייה בספרד.

אלכסנדר פשיץ'. GettyImages
יירשמו בזמן? אלכסנדר פשיץ'/GettyImages

בתוך כך קיבלה מכבי תל אביב בשורות חיוביות היום, כשלראשונה אחרי שבועיים לא נמצא אף שחקן או איש צוות חדש חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו אתמול במתחם האימונים בקרית שלום. לפי הודעת המועדון, איש צוות נוסף שלא נמנה על צוות הקבוצה הבוגרת, נמצא חיובי (גבולי) והוא ייכנס לבידוד.

ובזמן שמכבי תל אביב קיבלה תשובות, רד בול זלצבורג כבר מקבלת תשובות חיוביות. הקבוצה האוסטרית ששיחקה נגד אלופת ישראל פעמיים בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הודיעה היום (ראשון) ששלושה משחקניה נדבקו בקורונה. השלושה לא סובלים מתסמינים, אולם הם הוכנסו לבידוד וכעת שאר הקבוצה תישאר בבידוד קבוצתי, משמע תוכל לצאת מהבית אך ורק לאימונים ומשחקים. כמו כן, אף שחקן של זלצבורג לא ייקח חלק במשחקי הנבחרות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully