וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכוננת כרגיל לצסק"א, המטרה: להכניס את הקרואטים לעניינים

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 21:32

למרות ששלושה משחקני היריבה בחמישי נדבקו בקורונה, הצהובים ממשיכים בהכנות. בנדר וז'יז'יץ' ממשיכים להתאקלם, הרוסים יעברו בדיקות נוספות, באיזה תרחיש מכבי תל אביב תזכה בניצחון טכני? הקבוצה תשחק עם שמות האוהדים על החולצה

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

במכבי תל אביב גילו אמש (שבת) כי יאניס שטרלניקס, סמן אנטונוב וניקולה מילוטינוב מצסק"א מוסקבה נמצאו חיוביים בבדיקות קורונה שנערכו להם בימים האחרונים, חמישה ימים לפני ההתמודדות בין הקבוצות. למרות ההודעה, אין כל חדש בהכנות של הקבוצה לקראת המשחק נגד הרוסים.

צסק"א תעלה היום (13:00) למשחק במסגרת ליגת ה-VTB נגד לוקומוטיב קובאן ללא שלושת השחקנים החסרים. פרוטוקול היורוליג קובע כי על הקבוצות לעבור שתי בדיקות קורונה בשבוע, 72 שעות לפני משחק ועד 24 שעות אחריו. ביום שני תעבור צסק"א את הבדיקה הבאה, כמו אנשי מכבי תל אביב, והתוצאות אמורות להגיע לפני היציאה של הצהובים בטיסה ישירה למוסקבה ביום רביעי.

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב מול מייק ג'יימס שחקן צסק"א מוסקבה. דני מרון
ההכנות נמשכות כסדרן. אלייז'ה בריאנט מול מייק ג'יימס/דני מרון

עוד קובע פרוטוקול היורוליג כי המשחקים יתקיימו כל עוד יכולה קבוצה להעמיד סגל של שמונה שחקנים בריאים. למרות שצסק"א מחזיקה בסגל רחב של 16 שחקנים, היא רשמה ליורוליג 14 שחקנים בלבד, כשנכון לעכשיו שלושה מהם חולים. אם לא ימצאו ארבעה חולים ומעלה בבדיקה הנוספת שתיערך ביום שני, המשחק ייערך כרגיל. אם הרוסים לא יוכלו להעמיד סגל של שמונה שחקנים בריאים, המשחק לא יתקיים וככל הנראה תזכה מכבי תל אביב בניצחון טכני.

כאמור, אצל הצהובים ממשיכים בהכנות רגילות למשחק כשבצוות המקצועי עושים מאמצים על מנת להכניס את דראגן בנדר לעניינים על מנת שיוכל לקבל דקות משמעותיות בחמישי. במכבי מקווים להציג תיאום טוב יותר במשחק הקרוב, כשמטרה נוספת תהיה למצוא את הדרך כדי להכניס את אנטה ז'יז'יץ' לתוך המשחק הקבוצתי לאחר ההופעה המאכזבת בניצחון על אלבה ברלין ביום חמישי.

עוד בוואלה!

לפני מכבי תל אביב: שלושה שחקני צסק"א מוסקבה חיוביים לקורונה

לכתבה המלאה
חולצת האוהדים של מכבי תל אביב. האתר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חולצת האוהדים של מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר של מכבי תל אביב

בנוסף הודיעה הקבוצה שתשחק עם שמות האוהדים על החולצה. בנוסף שמות האוהדים יתנוססו על צעיף מיוחד שתשיק הקבוצה וגם על אוטובוס הקבוצה. על הפרויקט נכתב באתר הקבוצה: "במסגרת הפרויקט, שהוקם בשיתוף האוהדים על מנת לעזור למועדון בעונת 2020/21 - עונת הקורונה, שמם של כל האוהדים שיצטרפו ל-איתנו יוטבע יחד על חולצת משחק רשמית במהדורה מוגבלת איתה יעלו השחקנים לשחק. בנוסף, שמם יוטבע גם על האוטובוס הרשמי של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully