וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכון וינגייט יוקם מבנה חדש בעלות של 150 מיליון שקל: "בית ברמה גבוהה לספורטאים"

4.10.2020 / 8:33

משרד הספורט הודיע על פרוייקט חדש שיהפוך לבית לאלפי ספורטאים הישגיים, ועל אישור של תקציב בסך 50 מיליון שקל נוספים לשיפוץ ושדרוג מבנים קיימים במכון וינגייט

וינגייט. משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי,
וינגייט/משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי

משרד התרבות והספורט הודיע הבוקר (ראשון) על תכנית להקמת מבנה רב תכליתי בסטנדרט בינלאומי, שיוקם במכון וינגייט ויהווה בית לספורטאי ההישג והספורטאים התחרותיים. המבנה יוקם לצד מעטפת רחבה שתהווה מרכז החיים של הספורטאי, כפי שנהוג בעולם, ותכלול אנשי מקצוע שיאיישו, כגון: פיזיותרפיסטים, תזונאים, פסיכולוגים ועוד. שווי הפרויקט נאמד על סך 150 מיליון שקלים, ותכליתו לתת מענה לאלפי ספורטאים וספורטאיות. בנוסף, אושר תקציב על סך 50 מיליון שקלים שיוקצה לשיפוץ ושדרוג מבנים קיימים במכון וינגייט.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "בתקופה מאתגרת זו, אנו מצליחים להביא בשורה גדולה לספורטאים ולספורטאיות שלנו ולכל מי שהספורט היא דרך חיים עבורו. המבנה שיוקם, יספק מענה רחב ויהווה בית ברמה הגבוהה ביותר שזקוק לו הספורטאי כפי שקיים בעולם. ישראל תהיה מודל למצוינות בספורט, וכל ספורטאי וספורטאית יוכלו לשאוף להגיע מעלה, במקצוענות רבה ולהביא למימוש עולם הערכים שלהם בספורט, לקצור הישגים ולייצג את ישראל בעולם מתוך שליחות ויצירת הצלחות גדולות ומשפיעות בעתיד. אני מודה לשר האוצר, ישראל כץ, על שרואה יחד איתי עין בעין את חשיבות הקמת הפרויקט"

וינגייט. משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי,
וינגייט/משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי

חוק מכון וינגייט קבע, כי המכון ישמש כבית הלאומי של הספורט בישראל. עם חקיקת החוק, משרד הספורט החל לפעול אל מול משרדי הממשלה, על מנת שוינגייט אכן יהפוך לבית לאומי כזה. כך, הושקעו למעלה מ- 35 מיליון שקלים לשיפוץ ושיקום מתקנים קיימים, והוקצו כ-15 מיליון שקלים נוספים לתכנון המבנה הרב תכליתי בשלב הראשוני.

המשרד אף הגדיל את התקציב השוטף של המכון לכ-40 מיליון שקלים, זאת על מנת שאיגודים נוספים יראו בוינגייט בית לאומי ויגיעו להתאמן בו. במסגרת זו, הסדיר המשרד את פעילות נבחרות ההתעמלות השונות במכון והקצה לטובת המכון שיפוץ מבנים קיימים ואולמות, במטרה שיעמדו לרשות הספורטאים מתקני האימון המתקדמים והטובים ביותר. המשרד ימשיך לפעול לשדרוג מכון וינגייט כמכון לאומי לספורט ברמה הגבוהה ביותר בדומה למכונים אחרים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully