וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור חוגי: "שון וייסמן הוא המודל לחיקוי שלי". אנדי הרצוג משבח

החלוץ פורח באוסטריה ומסמן מטרות: "רוצה להתחרות על האליפות ולסיים עם מספר שערים דו ספרתי". מאמן הנבחרת מנבא: "הוא יהיה מלך השערים, כמו וייסמן ודאבור"

תקציר ה-1:4 של הופנהיים ומונס דאבור על באיירן מינכן/באדיבות ספורט1

דור חוגי יהיה ממשיך דרכו של שון וייסמן? שחקן סנט פולטן בן ה-25 ממשיך לפרוח בליגה האוסטרית, שמתבררת ככר פורה לחלוצים ישראלים. אמש (שבת) עלה חוגי לראשות טבלת מלך השערים של הליגה האוסטרית עם ארבעה כיבושים בארבעה מחזורים, אחרי שכבש צמד לרשת של וולפסברגר.

באופן טבעי, באוסטריה משווים בין חוגי לוייסמן, עוד חלוץ ישראלי שהגיע לליגה עם רקורד לא מרשים במיוחד מליגת העל, וכבש בצרורות. באתר LAOLA ציינו ש"חוגי בהחלט נראה כמו ממשיך דרכו של שון וייסמן", ואפילו פרשן הטלוויזיה האוסטרית ומי שעד לאחרונה שימש מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, הסכים.

"נכון לעכשיו נראה שהוא הישראלי הבא אחרי מונס דאבור ושון וייסמן שהופך למלך השערים של אוסטריה. הוא נראה מצוין, הוא מרשים מאוד", אמר הרצוג. גאורג זלהופר, המנהל הספורטיבי של סנט פולטן, היה זהיר יותר ואמר ש"עדיין לא הייתי משווה בין חוגי לוייסמן. לחוגי יש המון פוטנציאל. הוא מגיע מהליגה השנייה בישראל, אבל כובש הרבה שערים וגם מוסר מצוין. אם הוא ימשיך ככה, הוא יתברר כחיזוק טוב מאוד עבורנו".

שחקן סנט פולטן, דור חוגי. GettyImages
פורח בניגוד לסיכויים. דור חוגי/GettyImages

אבל אפילו חוגי בעצמו הודה אמש שהוא רואה בוייסמן, שאחרי עונה מרשימה בוולפסברגר עבר לויאדוליד הספרדית, מודל לחיקוי. "דיברנו לא מעט לפני שחתמתי כאן", סיפר חוגי לרשת "סקיי" האוסטרית. "כששאלתי אותו אם כדאי לי להצטרף לסנט פולטן, הוא מיד ענה שכן. הוא הסביר לי שזו ליגה חזקה שאפשר להתקדם ממנה, ומבחינתי אני אשמח ללכת בדרכו. ברור שעבורי הוא מודל לחיקוי".

חוגי הציב מטרות לעונה הקרובה ואמר: "אני רוצה להיאבק עם סנט פולטן על האליפות. ברמה האישית, אני מכוון להגיע למספר שערים דו ספרתי".

  • עוד באותו נושא:
  • דור חוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully