וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באם אדבאיו בספק גדול גם למשחק 3: "ניסיונות סביב השעון להכשירו"

למרות ההצהרות האופטימיות אחרי משחק 2, כוכב מיאמי עדיין לא קרוב לכשירות. דראגיץ' עוד יותר רחוק ממנו: "כנראה שלא יחזור בסדרה"

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

אם מיאמי עדיין האמינה שהיא מסוגלת לעשות קאמבק מול הלייקרס בגמר ה-NBA, ייתכן שהיא הייתה אופטימית מדי. ההיט הודיעו שבאם אדבאיו, ככל הנראה השחקן הטוב בקבוצה בפלייאוף, עדיין בספק גדול למשחק מספר 3 בסדרת הגמר שייערך הלילה (בין ראשון לשני, 2:30, ספורט 5).

הסנטר הרב גוני שנפצע בכתפו בתבוסה במשחק מספר 1, כבר הצהיר אחרי משחק 2 שיהיה כשיר למשחק השלישי בסדרה, אולם לפי הדיווחים האחרונים בארצות הברית, הוא עדיין רחוק ממצב פיזי מספק כדי לעלות לפרקט. לפי סוכנות AP, "נעשים ניסיונות מסביב לשעון כדי להכשירו".

באם אדבאיו, מיאמי היט. GettyImages
התקווה היחידה של ההיט. אדבאיו/GettyImages

גוראן דראגיץ' משקיע אף הוא מאמצים כבירים כדי להיות כשיר למשחק 3 ואף הוא הוגדר בספק למשחק, אם כי במקרה שלו ההערכות הן עדיין שקרוב לוודאי שלא יחזור בסדרה. לפי הדיווחים האחרונים במיאמי, "הסיכוי הגבוה יותר הוא שאם מישהו מהפצועים של ההיט יחזור בסדרה, זה יהיה באם אדבאיו".

ההיט הפסידו בשני המשחקים הראשונים בסדרה ונכנעו לדומיננטיות של אנתוני דייויס ולברון ג'יימס, כשהם מתקשים לתת פייט. אם יפסידו במשחק הלילה, כבר קרוב לוודאי לא תהיה שום דרך חזרה: אף קבוצה לא חזרה מעולם מפיגור 3:0 לניצחון בסדרת פלייאוף, כל שכן בסדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully