וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מגיש העבר בוב גיבסון הלך לעולמו

אחד המגישים הטובים בהיסטוריה של המשחק מת בגיל 84, מעט יותר משנה לאחר שהודיע כי חלה בסרטן הלבלב. זכה פעמיים בסיי יאנג ונחשב לפיצ'ר הכי מפחיד שעמד על הגבעה

מגיש העבר בוב גיבסון. GettyImages
הכי מפחיד בהיסטוריה. בוב גיבסון/GettyImages

אם חובבי הבייסבול יישאלו מיהו המגיש האימתני בהיסטוריה, סביר להניח שרוב עכברי המשחק יבחרו בבוב גיבסון. המגיש עם יד הנפץ, חבר בהיכל התהילה, הלך אמש (שישי) לעולמו והוא בן 84.

גיבסון, יליד אומהה, נברסקה, הגיש ב-MLB בין 1959 ל-1975, לכל אורך השנים במדי סנט לואיס קרדינלס. ביולי 2019 הודיע גיבסון כי הוא חולה בסרטן הלבלב, ממנו נדירים המקרים להחלמה. הוא הופיע תשע פעמים באולסטאר, זכה עם הקרדינלס פעמיים בוורלד סיריס, ב-1964 ו-1967, סדרות בהן גם הוכתר כ-MVP, וסיים את הקריירה עם 251 ניצחונות, ERA של 2.91 ו-3,117 סטרייקאאוטים. הוא זכה פעמיים בתואר הסיי יאנג, המגיש המצטיין של חטיבת ה-NL.

באופן סמלי, מותו של גיבסון, שהיה יד נפץ והרתיע חובטים בגלל עוצמת הזריקה והעובדה שפשוט יכלו לקפח את חייהם כשעמדו מולו, הגיע ביום השנה למשחקו הזכור ביותר - משחק 1 בוורלד סיריס של 1968, אז הוציא 17 חובטים של הטייגרס בסטרייקאאוט. הקרדינלס הפסידו לבסוף 4:3 באותה סדרה, אבל גיבסון סיים את העונה עם מאזן 9:22 ועם ERA חולני של 1.12. הוא זכה בתואר ה-MVP של החטיבה, פרס שמוענק למגישים רק לעתים נדירות מאחר שאינם משחקים מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully