וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: שאראס נדבק בקורונה ונכנס לבידוד

המאמן הליטאי של הקטלאנים ועוזרו דריוס מסקולינאס נמצאו חיוביים, ואינם חשים בסימפטומים. עדיין לא ברור כיצד הדבר ישפיע על משחק היורוליג הקרוב

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

ברצלונה הודיעה היום (שבת) כי מאמנה שרונאס יאסיקביצ'יוס נדבק בקורונה, כשגם עוזרו דריוס מסקולינאס נמצא חיובי לנגיף. מהמועדון נמסר כי השניים נמצאים בבידוד בביתם וכי נכון לעכשיו אינם מגלים תסמינים וחשים בטוב. הידיעה על הידבקות השניים מגיעה יום לאחר משחק היורוליג מול צסק"א, כשהשניים עמדו על הקווים.

נכון לעכשיו נראה כי משחקם של הקטלאנים נגד סן סבסטיאן במסגרת הליגה הספרדית יידחה אם אכן תוצאות הבדיקה החוזרות של השניים ישובו חיוביות. במקרה כזה שאר שחקני הקבוצה ואנשי הצוות יידרשו גם הם להיכנס לבידוד של 48 שעות, כשלא ברור איך הדבר ישפיע על משחק היורוליג הקרוב של הקבוצה מול זניט סנט פטרסבורג שאמור להיערך ביום חמישי הקרוב.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
נכנס לבידוד. שאראס/דני מרון

ברצלונה החלה עונה נוספת מלאת ציפיות בצורה חלקה, כשניצחה את כל ארבעת משחקיה הרשמיים. השחקנים של שאראס מושלמים בליגה הספרדית עם שלושה ניצחונות בשלושת משחקיהם הראשונים, כשבמחזור הפתיחה של היורוליג, הראתה ברצלונה הצהרת כוונות כשניצחה את אחת המועמדות ללכת איתה ראש בראש על התואר - צסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully