וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אחרי ה-1:6 של פריז סן ז'רמן, ניצחון ללאנס במשחק סוער

האלופה דרסה את אנז'ה ביום שישי, כשניימאר כובש צמד. בשבת סנט אטיין נותרה ב-9 שחקנים ונכנעה לעולה החדשה 2:0

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

המחזור השישי בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך כשפריז סן ז'רמן הביסה 1:6 את אנז'ה חסרת האונים. היום לאנס ניצחה את סנט אטיין 0:2 וניס גברה 1:2 על נאנט.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם מאורו איקרדי. GettyImages
ניימאר, איקרדי וחבריהם עם טיול קליל/GettyImages

פריז סן ז'רמן - אנז'ה 1:6

הקבוצה של תומאס טוכל לא ריחמה וכבשה שישייה בדרך לניצחון רביעי ברציפות ושיפור מאזנה ל-12 נקודות, האורחת נותרה עם תשע נקודות ופתיחת עונה טובה בסך הכול מבחינתה.

אלסנדרו פלורנצי העלה את המארחת ליתרון עם שער יפהפה בדקה השביעית. האיטלקי הגיע לכדור שחזר מההגנה, עצר והקפיץ מימין אל החיבורים הרחוקים את ה-0:1. ניימאר כבש את השני בדקה ה-36 אחרי שקיליאן אמבפה פרץ משמאל, עבר את השומר שלו ויישר לו והברזילאי המשיך בנגיעה למשקוף ופנימה את ה-0:2. הברזילאי קבע 0:3 בדקה ה-48 אחרי שלורנצי העביר מסירת רוחב שפגעה באחד משחקני ההגנה והגיע אל ניימאר, שבעט בקלות פנימה.

איסמעל טראורה צימק עם נגיחה מקרוב בדקה ה-52, אבל זה כנראה רק הרגיז את פריז. יוליאן דראקסלר כבש את הרביעי וקבע 1:4 בדקה ה-57 אחרי מסירת רוחב של מיטשל באקר משמאל. אידריסה גיי הצטרף אל החגיגה בדקה ה-71 עם בעיטה מחוץ לרחבה, שפגעה באחד השחקנים, שינתה מעט כיוון והלך פנימה. אמבפה נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-84 מקרוב אחרי מהלך יפה ובישול של פאבלו סראביה.

פלוריאן סוטוקה, שחקן לאנס. רויטרס
חתם את התוצאה.סוטוקה/רויטרס

לאנס - סנט אטיין 0:2

העולה החדשה ממשיכה לדהור בחלק העליון, עם ניצחון רביעי משישה משחקים והפעם במשחק סוער. כבר בדקה ה-12 טימותי קולודזייצ'יק הכשיל את איגנטיוס גנאגו ברחבה וספג כרטיס צהוב. השחקן המוכשל נאנק מכאבים ונאלץ להיות מוחלף, כשבינתיים השופט בסטיאן דשפי מקבל איתות מצוות ה-VAR וניגש לצפות באירוע. דשפי החליט לשנות את ההחלטה שלו לכרטיס אדום וגאל קאקוטה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 ללאנס.

בדקה ה-64 האורחת כבר נותרה ב-9 שחקנים אחרי שווהבי חאזרי הכשיל שחקן יריב והורחק 18 דקות אחרי שנכנס כמחליף. כשהיא ביתרון מספרי גדול, היתרון של לאנס לא עמד בסכנה ובדקה ה-82 פלוריאן סוטוקה נגח פנימה וחתם את התוצאה: 0:2 בסיום.

ניס - נאנט 1:2
לניס: דאנטה (27), קפרן תוראם-אוליין (62). לנאנט: אימרן לוזה (45, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully