וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו היה חייב לנצח: דנבר גברה על הג'טס

השתיים, שעדיין לא ניצחו העונה, נפגשו במדולנדס, והברונקוס יצאו עם היד על העליונה אחרי 28:37. בעקבות עוד שני מקרים חיוביים בטנסי, נדחה המשחק מול פיטסבורג

כשמלווין גורדון רץ לאנדזון עם פחות משתי דקות על השעון, בדנבר נשמו לרווחה. גורדון, עם משחק של 107 יארד ושני טאצ'דאונים, הפך את היתרון של הברונקוס לבלתי מחיק, והם ניצחו 28:37 במדולנדס את ניו יורק ג'טס כדי לזכות בניצחון ראשון העונה אחרי משחק מרובה עבירות ולאחר שהג'טס כבר הובילו 27:28 מעט יותר משש דקות לסיום. כל זה קרה לאחר שסם דארנולד פתח את המשחק עם ריצה של 46 יארד שהעלתה את ניו יורק ליתרון 0:7. באוויר הוא היה פחות אפקטיבי, כשסיים עם 230 יארד ללא טאצ'דאון והגביר את הביקורת עליו ועל המאמן אדם גייז. בצד של דנבר, ברט ריפין לא היה משכנע בפני עצמו למרות הניצחון, כשסיים עם 242 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים, שאחד מהם הפך לטאצ'דאון.

חדשות מהליגה

המשחק בין טנסי לפיטסבורג שתוכנן ליום ראשון נדחה בשל הידבקות של מספר שחקני הטייטאנס בקורונה. זאת, לאחר שבנוסף לשמונה שכבר דווחו התברר שעוד שניים חלו. הטייטאנס עדיין לא חזרו לאימונים.

בינתיים, במינסוטה חזרו להתאמן אחרי שבקרבם לא נמצא חיובי לנגיף. הווייקינגס שיחקו מול הטייטאנס ביום ראשון. הליגה חידדה את הפרוטוקול, וקבעה כי במהלך אימונים יחויבו כל השחקנים ואנשי הצוות ללבוש כפפות למעט הקוורטרבק בידו הזורקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully