וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא בית חדש: דוק ריברס סיכם לחמש שנים בשורות פילדלפיה

שלושה ימים בלבד אחרי שפוטר מהקליפרס, המאמן הוותיק סיכם על חוזה ארוך טווח בקבוצה היומרנית מהמזרח. אלווין ג'נטרי עשוי לשמש כעוזרו

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון מלא ראשון מאז הפציעה/אתר רשמי

רק שלושה ימים חלפו מאז שדוק ריברס פוטר מהקליפרס בעקבות הכישלון בפלייאוף ולמאמן יש כבר (כנראה) קבוצה חדשה. ב-ESPN מדווחים שריברס סיכם על חוזה ארוך טווח לחמש שנים בשורות פילדלפיה. אלטון ברנד ה-GM של הסיקסרס יצר קשר עם סוכנו של ריברס ועניין אותו לגבי התפקיד. ריברס, כך על פי הדיווח, טס לפילדלפיה ונפגש עם ברנד והבעלים ג'וש האריס והמו"מ נרקם במהירות. עוד מדווח שמי שעשוי להיות עוזרו של ריברס הוא אלווין ג'נטרי מאמנה של ניו אורלינס.

פול ג'ורג' עם מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. AP
מצא קבוצה חדשה מהר מאוד. דוק ריברס/AP

המאמן ינסה להוביל להצלחות את הקבוצה שכשלה בפלייאוף והודחה בסיבוב הראשון, כאשר ברנד נחוש שהקבוצה תיבנה סביב שני כוכביה ג'ואל אמביד ובן סימונס שהיה פצוע ולא שיחק בפלייאוף. כמו כן, במועדון מקווים שריברס יוציא יותר מטוביאס האריס, שכיכב אצלו בקליפרס עם ממוצעים של 20.9 נקודות למשחק ב-50 אחוז מהשדה.

לריברס בן ה-58 נותרו שנתיים בחוזהו המקורי בקליפרס. בשבע העונות שלו כמאמן הקליפרס הוא רשם מאזן של 208:356, אבל כשל שוב ושוב בפלייאוף, כולל ההדחה הלא צפויה מול דנבר בחצי גמר המערב למרות סגל נוצץ שכלל את קוואי לאונרד האלוף מטורונטו ופול ג'ורג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully