וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ניר ביטון יחמיץ את סקוטלנד, צפוי להיעדר כמה שבועות

1.10.2020 / 23:06

שחקנה של סלטיק נפצע בקרסול בפלייאוף הליגה האירופית ולא יוכל לשחק בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. דגני עשוי לפתוח, טהא יזומן

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

וילי רוטנשטיינר יפרסם מחר (שישי, 11:00) את סגל נבחרת ישראל לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד ביום חמישי בגלזגו, וגם לקראת משחקי ליגת האומות מול צ'כיה (11 באוקטובר בחיפה) וסלובקיה (14 באוקטובר בטרנבה). מי שלא ייכלל בו הוא ניר ביטון, שנפצע הערב בפתיחת משחקה של סלטיק בפלייאוף הליגה האירופית.

ניר ביטון שחקן סלטיק מול מרסודין אחמטוביץ' שחקן פ.ק. סראייבו. רויטרס
רגע לפני הפציעה. ניר ביטון, הערב/רויטרס

ביטון פתח כבלם, תפקיד אותו מילא גם בנבחרת, אבל נאלץ לצאת כבר בדקה ה-10 לאחר שנפגע ברגלו הימנית. חאתם עבד אלחמיד נכנס במקומו וסלטיק עלתה לשלב הבתים עם 0:1 קטן על סראייבו, אבל לאחר מכן התברר כי ביטון סובב את הקרסול והוא צפוי להיעדר כמה שבועות.

אוראל דגני צפוי להחליף אותו בהרכב מול סקוטלנד, כשאפשרות נוספת היא זימונו של לואי טהא, בלם הפועל באר שבע שלא היה בסגל בחודש שעבר ועשוי להילקח בחשבון אפילו להרכב.

אלחמיד, שיהיה כמובן בסגל לקראת המשחק ביום חמישי הבא, קיבל מחמאות ממאמנו לאחר הניצחון של סלטיק. "חאתם עשה עבודה נהדרת כשנדרש להחליף את ניר כל כך מוקדם", אמר ניל לנון. "אפשר לראות שהשחקנים נכנסים עכשיו לכושר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully