וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "גם ירדן שועה צריך לשאת בנטל כדי לשחק פה". מתאוסיניו נחת

1.10.2020 / 17:46

בבירה לא לחוצים לסגור את העסקה ובכל מקרה מצפים מהחלוץ למתן את דרישותיו. הקשר החדש: "אתן את הנשמה על המגרש"

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים לא לחוצים להשלים את עסקת ירדן שועה, והבעלים משה חוגג כבר הבהיר כי אינו מוכן להעלות באופן משמעותי את הצעתו. המשמעות מבחינת חוגג היא שכל עוד יעקב שחר (מכבי חיפה) וברק אברמוב (בני יהודה) מתעקשים על דרישותיהם, הסיכויים לביצוע העסקה אינם גבוהים. חוגג הבהיר אתמול לאנשי המועדון: "יש בעסקה הזו סיכון. אני מוכן לקחת סיכון מחושב, אבל רק במחיר מציאה שיהיה שווה לי ולמועדון".

אגב, בנוגע לשכרו של שועה, לו בית"ר הציעה שכר נמוך מחוזהו בחיפה, אמרו בבירה: "אם תהיה עסקה, הוא יצטרך להוכיח את עצמו כדי לקבל שכר גבוה. הוא גם צריך לשאת בנטל אם הוא באמת רוצה להגיע אלינו".

אלמנט נוסף שחוגג לוקח בחשבון ובגללו לא לוחץ לסגירת העסקה, הוא החשש של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מצירופו של שועה. צמד המאמנים לא יטיל וטו על הגעת החלוץ, אך החשש הוא שאם שועה יעשה טעות, דראפיץ' וברדה לא יהיו מוכנים שהוא יהיה חלק מהסגל ותיוותר מתיחות. חוגג כבר הבהיר שאם שועה לא יתנהג כראוי, הוא יעמוד מאחורי הצוות המקצועי.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוגג מוכן לקחת סיכון, אבל רק במחיר מציאה. שועה/אדריאן הרבשטיין

הרבה יותר מצירופו של שועה, בבית"ר ירושלים עוסקים בניסיונות אחרונים למצוא קבוצות לשחקנים שלא נמצאים בתכניות ומכבידים על התקציב. במועדון כועסים על אנטואן קונטה וסוכנו ושוקלים להשאיר אותו ביציע עד ינואר. "היו לו מספיק הזדמנויות לעבור לקבוצות שהציעו כסף עבורו, מועדונים רציניים. אם זה המצב הוא יכול לשבת ביציע עד סוף העונה, זה עניין עקרוני, חוגג לא יקרוס כלכלית מזה", הבהירו במועדון.

בבית"ר גם קיוו לחסוך כ-3 מיליון שקל משחרור שחקנים נוספים כמו דן איינבינדר ואור זהבי, אך כעת ברור לכולם כי גם אם יהיו כאלה שיעזבו, פרט לשלומי אזולאי המועדון יידרש לשלם את מרבית שכרם.

עוד בוואלה!

שועה מסרב לדרישת בית"ר להפחית בשכרו. גם מכבי חיפה לא מוכנה להתגמש

לכתבה המלאה
קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הקשר החדש מתאוסיניו נחת אחר הצהריים בישראל ונלקח לדירה החדשה שלו אשר הוכנה מבעוד מועד על ידי המועדון על מנת שיוכל לשהות בנוחות במהלך הסגר והבידוד אליו הוא נכנס, בו צפוי להישאר כ-14 יום."הטיסה הייתה טובה מאוד", אמר. "שמעתי שזו הקבוצה עם קהל האוהדים הכי גדול בארץ, זה ריגש אותי. מכל אופציות זה אחד הדברים שהביא אותי לפה. האוהדים יכולים לחכות שאני אתן את הנשמה על המגרש, בישולים וכמובן גם גולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully