וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה מסרב לדרישת בית"ר להפחית בשכרו. גם מכבי חיפה לא מוכנה להתגמש

30.9.2020 / 9:40

העסקה עדיין רחוקה מאוד: בית"ר הציעה שכר של עד 120 אלף דולר בעונה, אולם החלוץ דורש את שכרו במכבי חיפה. פערים של חצי מיליון יורו בין חוגג לשחר ואברמוב, הירושלמים חוששים: אם המהלך יושלם עלול להיווצר נתק בין דראפיץ' לבעלים

מכבי חיפה ממריאה למשחק מול טוטנהאם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

ירדן שועה עדיין רחוק מבית"ר ירושלים. מלבד הפערים בין הדרישות של יעקב שחר וברק אברמוב לבין ההצעה של משה חוגג, מתברר שישנן מחלוקות גם בין בית"ר לשחקן עצמו. בשיחות שהתקיימו בשבוע האחרון בין נציגיו של שועה לבין בית"ר, ביקשה הקבוצה שגם החלוץ יישא בעלויות. היא הציעה לו שכר בגובה של 100-120 אלף דולר שיעלה מדי שנה אם תהיה שביעות רצון ממנו.

שועה חתום במכבי חיפה עד 2024 ושכרו מוערך בכ-180 עד 230 אלף דולר, ובשלב זה הוא לא מוכן לדון על הפחתה בשכרו. במקביל הובהר לבית"ר שסוכן השחקנים דודו דהאן בודק לשועה אופציות נוספות בחו"ל.

כאמור, אלו לא הפערים היחידים. לאחר שיחת הזום של חוגג עם יעקב שחר וברק אברמוב, עדיין ישנם פערים משמעותיים של למעלה מחצי מיליון יורו עבור רכישת כרטיסו של השחקן או על רכישה של כ-80 אחוז ממנו. בבית"ר רוצים שאברמוב ושועה יוותרו על אחוזים המגיעים להם בעסקה, ובשלב זה אין הסכמה על כך.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה מול דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עדיין אין הסכמות. שועה/דני מרון

השיחות יימשכו בימים הקרובים, אולם שחר ומכבי חיפה הבהירו שמבחינתם מיליון יורו עבור החלק שלהם בכרטיס, זה המחיר הסופי אליו יהיו מוכנים לרדת. בכל קונסטלציה אחרת, נשיא מכבי חיפה יעדיף להעבירו בהשאלה לקבוצה אחרת.

מאחר שאתמול שחקנים בקבוצה התבטאו נגד הגעת שועה וגם בצוות המקצועי לא מתלהבים מהאפשרות לצרפו, בקבוצה חוששים ממחלוקות עם חוגג. המאמן סלובודן דראפיץ' הבהיר לחוגג בשיחות ביניהם שלא יגלה סובלנות כלפי עבירות משמעת של שועה.

"חוגג צריך לקחת את זה בחשבון", אמר גורם בבית"ר. "שלא יגיע למצב שאחרי שבועיים-שלושה הוא בנתק מהמאמנים או באי הסכמות איתם. זה יכול לפגוע בכל העונה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully