וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו דוד כפרי, מאמן ושחקן נבחרת ישראל בכדורעף לשעבר

כפרי שהיה בן 81 במותו, הצעיד את הפועל שריד לזכייה באליפות ב-1958 ועמד על הקווים של קבוצות בכירות כמו הפועל בת ים והפועל קרית אתא

מאמן כדורעף לשעבר, דוד כפרי. יונית יונה, אתר רשמי
דוד כפרי ז"ל/אתר רשמי, יונית יונה

מאמן ושחקן נבחרת ישראל בכדורעף לשעבר, דוד כפרי, נפטר אתמול (רביעי) בביתו בגיל 81. ההלוויה תתקיים בחוג המשפחה, בבית עלמין כפר שמריהו. כפרי, בן קיבוץ שריד, הוליך את הפועל שריד לזכייה באליפות המדינה ב-1958 ובאותן שנים היה חלק בלתי נפרד מנבחרת ישראל.

בשנות ה-80 הוא החל לאמן בנבחרות ישראל ובין היתר הצעיד את נבחרת הנוער לעלייה לאליפות אירופה. הוא אימן גם קבוצות מובילות בליגה כהפועל בת ים איתה זכה באליפות, והפועל קרית אתא. בנוסף, עמד על הקווים של קבוצת הנשים של מכבי רעננה.

שחקן נבחרת ישראל והפועל בת ים לשעבר, יעקב הרשקו שמשמש היום כמנכ"ל הפועל כפר סבא ושיחק תחת כפרי, אמר: "תודה על שהפכת אותנו לספורטאים טובים יותר, שהפכת את הפועל בתים לאימפריית כדורעף, עיר קטנה שהפכה למעצמה, השארת חותם ודרך, חבל שהלכת ככה בלי לומר מילה, נזכור אותך ושמך חקוק אצלנו בנשמה".

אורי אפק, מנכ"ל הוועד האולימפי ומאמן נבחרת ישראל לשעבר, שאימן את כפרי בשנת 1963 במוקדמות אליפות העולם: "דוד היה שחקן מאוד מוכשר ודמות מפתח בענף במשך שנים רבות, ייזכר שעד יומו האחרון היה קשור לענף, יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully