וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי שחקן איכותי, אני כבר לא יכול לחכות לראות אותו בפעולה"

החלוץ הישראלי יערוך בכורה במדי פ.ס.וו נגד רוזנבורג (20:00, 5+). חברו לקבוצה, פאבלו רוסאריו: "הוא הותיר רושם מצוין עד עכשיו"

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

אחרי שהספיק להירשם למשחק כמעט ברגע האחרון, ערן זהבי יערוך הערב את הופעת הבכורה שלו במדי פ.ס.וו איינדהובן, כשזו תתארח אצל רוזנבורג (חמישי, 20:00 ספורט 5+) למשחק ממנו תצא העולה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בינתיים זהבי בן ה-33 מרשים מאוד באימונים ונראה בכושר מצוין והקשר פאבלו רוסאריו אמר על הישראלי: "אפשר לראות את האיכויות שלו, הוא חלוץ מצוין. יש לנו הרבה צעירים בסגל וטוב מאוד שהוא הצטרף אלינו, אני לא יכול לחכות לראות אותו בפעולה. עד עכשיו הוא הותיר רושם טוב מאוד, גם כשחקן וגם כאדם".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
"אפשר לראות את האיכויות שלו". ערן זהבי אתמול באימון המסכם/GettyImages

בינתיים בהולנד מדווחים שפ.ס.וו רוצה להתחזק בחלוץ נוסף, אם כי אחד צעיר שישמש גיבוי לזהבי ולדוניאל מאלן שנחשב לכוכב הגדול של הקבוצה.

אחד השמות שנמצאים בראש הרשימה הוא דניאל לאבילה בן ה-17, שחקן קבוצת הנוער של פריז סן ז'רמן. חוזהו של לאבילה יסתיים בקיץ הבא והוא לא שש להאריך אותו. לפי הדיווחים כמה קבוצות צרפתיות מתעניינות בו, אבל הוא מעדיף לחתום על חוזה מקצועני ראשון בקריירה באיינדהובן, מתוך אמונה שבליגה ההולנדית הוא יקבל דקות משחק משמעותיות כבר בעונה הקרובה, חרף גילו הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully