וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין מודה: "מדכא לפתוח את העונה בלי קהל". בנדר יקבל דקות

1.10.2020 / 7:06

כוכב מכבי תל אביב לקראת אלבה (21:05, ספורט 5): "מרגיש שעברה שנה ממשחק היורוליג האחרון". הקרואטי ישחק למרות שערך שלושה אימונים בלבד

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) את עונת 2020/21 ביורוליג במשחק ביתי נגד אלבה ברלין. המשחק, כמו כל המשחקים עד להודעה חדשה של הצהובים, ייערך ללא קהל בשל וירוס הקורונה. למכבי יהיה זה המשחק השלישי מאז תחילת ההכנה לעונה הנוכחית, והמשחק הרשמי הראשון, כשעד להודעה חדשה מטעם ממשלת ישראל, יכולה לשחק הקבוצה בשלב זה רק ביורוליג בשל הסגר השורר במדינה.

הצהובים יופיעו למשחק היום בסגל חסר, ללא הקפטן ג'ון דיברתולומאו, הגארד יובל זוסמן והפורוורד עומרי כספי הפצועים, כשההערכה היא שהשלושה לא יוכלו לשחק בשבועות הקרובים. מי שכן יעלה על הפרקט היום הוא דראגן בנדר, שנחת בישראל רק במוצאי שבת האחרונה, ערך שלושה אימונים עם הקבוצה, ויקבל דקות ראשונות. הגארד המתאזרח מקס היידגר לא יירשם בשלב זה ביורוליג. כריס ג'ונס, עוז בלייזר ואנטה ז'יז'יץ' ייערכו בכורה במדים הצהובים.

"אני מתרגש מאוד, עבר הרבה זמן מהמשחק האחרון ביורוליג", אמר אות'לו האנטר לקראת ההתמודדות, "איך שהעונה הקודמת נגמרה יש לנו הרבה מה לעשות שוב. יש לנו שחקנים חדשים שצריכים להכנס לקבוצה, העצבים מתחילים להכנס שוב, אבל כולם יהיו מוכנים. העובדה שנהיה בלי הקהל שלנו היא מוזרה, התרגלנו לזה קצת, אבל זה נורא. השחקנים החדשים לא יחושו באנרגיה הזאת, חייבים לומר שאנחנו מתגעגעים לקהל. יש לנו תוספת חדשה לקבוצה, כולם מתחברים די טוב, אין לנו בעיות על ומחוץ למגרש, כולם מקצוענים, כולם פשוט מוכנים לשחק כדורסל".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחכה לקהל. ווילבקין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סקוטי ווילבקין הוסיף: "עבר הרבה זמן, זה מרגיש כאילו שיחקנו את משחק היורוליג האחרון לפני יותר משנה, אני מתרגש לקראת החזרה. זה שאין קהל קצת מדכא, לדעת שאנחנו פותחים עונה בלי אולם מלא, אבל צריך להתמודד ולהתרגל לסיטואציה הנוכחית, יש לנו את היתרון שעשינו את זה כבר בליגה הישראלית. אלבה קבוצה טובה, קבוצה אגרסיבית שרצה, יכולה לקלוע הרבה נקודות, נצטרך להתכונן לתוכנית המשחק ונקווה שנהיה מוכנים".

אלבה ברלין נחתה אמש בישראל ותשהה רק בבית המלון מלבד אימון הבוקר והמשחק. מההודעה על הטלת הסגר על ישראל לא הביעו הגרמנים שום חשש להגיע לארץ, כשביורוליג הבהירו להם כי אין ספק לגבי בטחונם האישי או בריאותם.

אלבה מציגה סגל שמושתת על שחקנים מקומיים - הגארד מאודו לו שהגיע מבאיירן מינכן, הוא השם הגדול ביחד עם שחקן הפנים יוהנס ת'ימן והפורוורדים לואיס אולינדה, נילס גיפיי וטים שניידר. הגארד האורוגוואי ג'ייסון גריינג'ר הגיע מבאסקוניה, וביחד עם הגארד השבדי מרכוס אריקסן, הרכז האמריקאי פייטון סיבה והסנטר הקרואטי הצעיר והמוכשר קרזימיר ניקיץ', מהווים את החיזוק הזר של הקבוצה. את הקבוצה מאמן אאיטו רנסס שיחגוג בדצמבר 74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully