וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס הקדיש "פחות מדקה" לאדן הזאר: "הוא קצת עצוב"

הבלגי הפצוע ניגש לדבר עם נשיא ריאל מדריד ביציע במהלך ה-0:1 על ויאדוליד, חברו קורטואה: "הוא דווקא התאמן היטב". ויניסיוס התגאה: "אסנסיו ואני שינינו את המשחק"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

ריאל מדריד שוב לא הרשימה, אבל בסופו של דבר ניצחה אמש (רביעי) 0:1 את ויאדוליד של שון וייסמן ובמאזנה שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים. החלוץ הישראלי יכול היה לקנות את עולמו בהופעת הבכורה בהרכב, אלא שטיבו קורטואה מנע ממנו לכבוש והמחליף ויניסיוס (65) השאיר את ויאדוליד עם שתי נקודות וללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים.

אדן הזאר, ששוב נפצע וייעדר כ-3-4 שבועות, ניגש ביציע אל הנשיא פלורנטינו פרס ששוחח איתו "במשך פחות מדקה", על פי הדיווח של "אס" הספרדי. הבלגי צפוי להחמיץ את המשחקים מול לבנטה (יום ראשון הקרוב) וקאדיס (18 באוקטובר, אחרי פגרת הנבחרות) וככל הנראה גם את הקלאסיקו מול ברצלונה (25 באוקטובר).

השוער טיבו קורטואה התייחס למצבו של חברו הזאר ואמר: "הוא קצת עצוב, הוא התאמן היטב לאחרונה. זה צעד לאחור מבחינתו, אבל לפחות זה לא הקרסול שנפגע אז אני בטוח שאחרי פגרת הנבחרות הוא יחזור אלינו. העניין הוא שבמדריד אין זמן לחכות לאף אחד, אפילו לא להזאר". על המשחק אמר: "הייתה חסרה לנו קצת מהירות עם הכדור. המערך? אם הוא גמיש ברמה הטקטית, אנחנו יכולים להפתיע".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"הכי חשוב לנצח". ויניסיוס/רויטרס

ויניסיוס אמר בסיום: "אני מרוצה מהמשחק שלנו. מרקו אסנסיו ואני הצלחנו לשנות את המשחק כשנכנסנו. הדבר הכי חשוב הוא שהשגנו את הניצחון. היה לנו זמן קצר להתאמן לקראת העונה, לא קיימנו משחקי הכנה... זו הסיבה שאנחנו לא ממש שולטים במשחקים עד עכשיו".

רוברטו חימנס, שוערה של ויאדוליד, סיכם: "היינו מאוד סולידיים וזה משהו שרצינו להשיג מהרגע הראשון. לפעמים לא קל בסיטואציות מוזרות כאלה עבור הקבוצה הפייבוריטית, אבל אתה נענש על כל טעות וזה מה שקרה לנו. נצטרך לשמור על התחושות הטובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully