וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.10: אייאקס מצאה מחליף לדסט, מילאן רכשה את האוגה

ארבעה ימים לפני סגירת חלון ההעברות במרבית הליגות באירופה והיבשת הישנה בקדחת עסקאות. שון קלאיבר החליף את המגן שעבר לברצלונה, גם וולפסבורג וריאל ויאדוליד התחדשו במגנים ימניים. ויניסיוס בדרך לטוטנהאם

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

העברות

* ברצלונה הודיעה על חתימתו של סרג'יניו דסט ל-5 שנים והוא עבר מאייאקס תמורת 21 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* אייאקס שכמובן הייתה מוכנה לעזיבתו של דסט, השלימה מיידית את רכישתו של המגן הימני שון קלאיבר מאוטרכט. ההולנדי בן ה-26 עלה לאלופה 5 מיליון יורו.

* וולפסבורג שלפה את פנקס הצ'קים ושילמה למיינץ 10 מיליון יורו על המגן הימני רידל באקו. הגרמני-קונגולזי חתם במדי הזאבים עד 2025.

* לא רק ברצלונה, אייאקס ו-וולפסבורג. גם לריאל ויאדוליד יש מגן ימני חדש: סאידי ינקו, שהצטרף מפורטו. השוויצרי בן ה-24, ששיחק בעונה שעברה כמושאל מפורטו ליאנג בויז, חתם לארבע שנים.

* אלדור שומורודוב, שלפני שבוע עוד הספיק לכבוש במדי רוסטוב נגד מכבי חיפה, נרכש על ידי גנואה תמורת 8 מיליון יורו. החלוץ הקזחי חתם לארבע שנים.

* מילאן השלימה את רכישתו של הכישרון הנורבגי הגדול, יינס פטר האוגה, תמורת 5 מיליון יורו בלבד. שחקן הכנף שכבש העונה 14 שערים ובישל 10 נוספים בליגה הנורבגית, היה עתיד לסיים את חוזהו בבודו גלימט בעונה הבאה ולזו לא נותרה ברירה אלא למכור אותו בסכום נמוך יחסית.

* לוריין רכשה מקורטרייק את החלוץ טרם מופי תמורת 8 מיליון יורו. הניגרי בן ה-21 פתח את העונה בסערה עם 6 שערים ב-5 משחקים בליגה הבלגית והיום חתם לארבע שנים בקבוצתו החדשה.

* ר.ב. לייפציג שלחה את החלוץ האנגלי אדמולה לוקמן בן ה-22 לעונת השאלה בפולהאם שמתקשה בינתיים בפרמיירליג.

* הבלם הוולשי ג'יימס לורנס, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב בתקופה האחרונה, עבר מאנדרלכט לסט. פאולי מהבונדסליגה השנייה.

* קאלום פטרסון, 25, שחקן נבחרת סקוטלנד שיכול לשמש כמגן ימני וכשחקן התקפה, עבר מקרדיף סיטי לשפילד וונסדיי תמורת כחצי מיליון ליש"ט.

* ניס החתימה את החלוץ האירי בן ה-17 דג'י סוטונה על חוזה ארוך טווח, אחרי ששיחק בקבוצת הנוער של מנצ'סטר יונייטד.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד מנסה לשכנע את עוסמאן דמבלה להצטרף אחרי שכבר סירב לעבור לליברפול וליובנטוס. השדים האדומים ממשיכים במו"מ עם ברצלונה ומנסים לצרפו בהשאלה עם אופציית רכישה, בעוד הקטלאנים רוצים למכור אותו מיידית כדי לממן רכישה של חלוץ אחר. כך או כך, לפי התקשורת הספרדית "דמבלה מתחיל להשתכנע שהוא צריך לעבור ליונייטד".

* טוטנהאם הגיעה לסיכום עם בנפיקה על שאילתו של קרלוס ויניסיוס. החלוץ יושאל לעונה אחת, שבסיומה יוכלו התרנגולים לרכוש אותו תמורת 45 מיליון יורו. הסיכום עם ויניסיוס הגיע אחרי שהמגעים עם ארקדיוש מיליק לא צלחו.

* דיווחים שונים באיטליה סביב עסקת פדריקו קייזה ליובנטוס. שחקן הכנף של פיורנטינה הולך ומתקרב לגברת הזקנה, כשלפי "גאזטה דלו ספורט", הוויולה כבר נתנו הסכמה עקרונית למתווה העסקה: יובה תקבל את קייזה בהשאלה תמורת 10-12 מיליון יורו, עם חובת רכישה בקיץ הבא שנעה בין 50 ל-60 מיליון יורו. קייזה עצמו אמור להרוויח כ-5 מיליון יורו לעונה.

* לפי "מארקה", דני דרינקווטר עשוי להצטרף לוולנסיה. הקשר לא נמצא בתוכניות של פרנק למפארד בצ'לסי.

* על פי "סקיי גרמניה", הסוכנות המייצגת את אנדריי קרמאריץ' אישרה כי באיירן מינכן פנתה לחלוץ הקרואטי, אבל הדרישות של הופנהיים עומדות כרגע על 30 מיליון יורו והצדדים עדיין במגעים.

* אברטון הגישה הצעה בסך 26 מיליון ליש"ט על הבלם בן גודפרי מנוריץ', למקרה שלא תוכל לצרף את פיקאיו טומורי מצ'לסי כמושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully