וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאירופה עד לארה"ב: הטכנולוגיה הישראלית הזאת כובשת את העולם

Minute.ly היא חברה ישראלית שבאמצעות בינה מלאכותית מפיקה סרטונים קצרים שנועדו להגדיל את האינטראקציה עם המשתמש. החברה משתפת פעולה עם גופים שונים, מפיב"א ועד לליגת הבייסבול האמריקנית

סרטון Minute.ly/Minute.ly

הפועל ירושלים לא תהיה הנציגה הישראלית היחידה בפיינל 8 בליגת האלופות של פיב"א. עודד קטש והשחקנים שלו ינסו להביא תואר אירופי על הפרקט באתונה, ואילו בצד הטכנולוגי Minute.ly תהיה אחראית על שדרוג חוויית הצפייה. פיב"א חיפשה פתרונות חדשניים להגדיל את החשיפה לטורניר שכידוע לא יכול למשוך אליו קהל בשל מגבלות הקורונה.

Minute.ly היא חברה ישראלית שבאמצעות בינה מלאכותית מפיקה סרטונים קצרים שנועדו להגדיל את האינטראקציה עם המשתמש. פיב"א תשתמש בשלושה מהמוצרים של החברה: APV - פריביו וידאו אוטומטי. טיזר וידאו קצר שמחליף תמונה. היילייט און סרץ' - גיפים שמובילים קהל חדש ללקוח דרך מנוע החיפוש ו-TOP VIDEOS - הסרטונים המוצלחים מהטורניר היוקרתי.

הרעיון הוא להגביר את התיאבון לצופים שאינם יכולים להיות קרובים לקבוצות שלהם באתונה באמצעות שדרוג תכני הווידאו, להגדיל את החשיפה לאירוע ולמשוך אליו קהל חדש. בעולם שפועל בקצב הסטורי, הכל צריך לעבוד הרבה יותר מהר. אין לכם זמן לקרוא ואין לכם זמן לצפות בתקציר ארוך. טיזרים והיילייטים צריכים להיות מדויקים כדי לתפוס לכם את העין.

minute.ly/minute.ly

על בסיס בינה מלאכותית, הצליחו ב-Minute.ly לפתח שיטה שלומדת את הרגלי צפיית הווידאו על פי התנהגות של הצופה, ניתוח של הווידאו וניתוח אודיו. התוצאה הסופית היא קיצורים שיכולים לעבוד כגיפים, סטוריז בזמן אמת וטיזרים מקדימים. הכל קורה אוטומטית ללא מגע יד אדם. הטיזרים מחליפים באתרים השונים את התמונה שהעורך יצר ואפשר להשתמש בהם ולשתף אותם בזמן אמת. הצופים מקבלים חווית גלישה וצריכה טובה יותר, ובעלי האתרים זוכים לצריכת וידאו גבוהה בכ-40 אחוז מהרגיל.

זו דרך חדשנית לתקשר עם חובב הספורט, במיוחד בתקופה בה נאסר עליו להגיע למגרשים ולאולמות. זו דרך חדשנית עבור הצופה לחיות את המשחק במקביל מול המסך וברשתות החברתיות. הוא מקבל תוכן ברמה גבוהה יותר, בעוד עבור מערכות התקשורת מדובר בהוזלה משמעותית של עלויות הפקת התכנים והורדת הסיכון הגדול הטמון ברכישת תכנים.

"המטרה היא להביא כמה שיותר יוזרים לצפייה בזמן אמת ולייצר פתרונות עבור צריכה במכשירים ניידים בזמן אמת. בתקופה הזאת, יש חשיבות לתקשר עם כמה שיותר אנשים. זו סיטואציה שבה אנשים רוצים לצרוך תוכן ואנחנו יודעים לזקק להם את זה בצורה מדויקת כדי שלא 'יצטרכו' לצפות בסרט המלא", מסרו מעוז מלמד ועמית גולן ממקימי החברה.

בנוסף לשיתוף הפעולה עם פיב"א, Minute.ly עובדת עם גופי תקשורת בכירים ברחבי העולם ומספקת את המוצרים שלה גם ל-MLB, ליגה הבייסבול האמריקנית. החברה, לה סניפים בניו יורק ובתל אביב, גייסה עד כה למעלה מ-12 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully