וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא שגיב מתכונן לג'ירו: "אני לא מגיע הפעם לקחת טרמפ רק כדי לסיים"

הרוכב הישראלי של סטארט אפ ניישן מצהיר לפני הזינוק למירוץ היוקרתי בשבת: "אני מאמין שאני רוכב טוב יותר, עם ניסיון גדול יותר וגם עם בטחון עצמי במקום אחר"

בשבת הקרובה יוזנק הג'ירו ד'איטליה, ובקבוצת סטארט אפ ניישן מתכוננים לעוד מירוץ יוקרתי אחרי הטור דה פראנס. עבור גיא שגיב, הרוכב הישראלי היחיד בקבוצה, מדובר בהופעה שנייה בטור האיטלקי אחרי שנטל חלק במירוץ שהוזנק מירושלים והגיע לרומא ב-2018.

לקראת התחרות אמר שגיב: "אני לא מגיע הפעם לקחת טרמפ רק כדי לסיים. אני מאמין שאני רוכב טוב יותר, עם ניסיון גדול יותר וגם עם ביטחון עצמי במקום אחר. השאיפה שלי זה לעזור לקבוצה לקחת ניצחון כאן ולקבל הזדמנות לצאת לבריחות. זה הולך להיות הרבה יותר מאתגר והרבה יותר קשה מהג'ירו ההיסטורי שהמדינה כולה לעולם לא תשכח".

על פי הודעת סטארט אפ ניישן, הקבוצה מציבה הפעם הרכב שונה ואפילו נועז ומהפכני לג'ירו השלישי שלה - עם הימור על כל הקופה כדי ללכת על ניצחון בספרינט. ולכן היא שולחת לג'ירו בן 21 השלבים הקשים כולל לפחות 6 קטעי עליות מובהקים - הרכב שמכוון לנסות לנצח בקטעים השטוחים יחסית. היא הציבה בהרכב שלה שני ספרינטרים - הצרפתי רודי בארבייר שחתום כבר על שני ניצחונות העונה והאיטלקי דוידה צ'ימולאי שתמיד מגיע לשיאו בג'ירו. כל שאר רוכבי הקבוצה ובכללם שגיב מכוונים לסייע להם לנצח

"אנחנו באים ממוקדים", הסביר שגיב. "ואני מאמין שיש לנו את הכלים ללכת על הניצחון הזה. בקטעי ההרים נהיה פחות במשחק אבל בכל השאר נילחם לנצח בבריחות וספרינטים". לגבי החשש מנגיף הקורונה אמר שגיב: "אני מקווה שכולם יקפידו על כל הכללים כדי שנגיע למילאנו בריאים ושלמים".

גיא שגיב רוכב קבוצת סייקלינג אקדמי, ג'ירו ד'איטליה 2018. סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
ג'ירו שני שלו. גיא ניב/אתר רשמי, סייקלינג אקדמי

ההרכב של הקבוצה לג'ירו:

גיא שגיב- ישראל
דוידה צ'ימולאי - איטליה
ריק זאבל - גרמניה
דני נבארו - ספרד
רודי בארבייר - צרפת
אלכס קטאפורד - קנדה
מתיאס בראנדלה - אוסטריה
אלכס דאווסט - בריטניה

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully