וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער זלצבורג: "מכבי תל אביב לא אוהבת לשחק פיזי. צריך לנצל את זה"

ציצאן סטנקוביץ' מתכונן לגומלין מול הצהובים: "הישראלים חכמים ומאורגנים, אבל יש להם נקודות תורפה". זלטקו יונוזוביץ' יפתח?

גאורגיוס דוניס במסע"ת לקראת הגומלין מול רד בול זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי 11 ניסיונות כושלים להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות מהמוקדמות, רד בול זלצבורג יודעת שהערב (רביעי, 22:00, ספורט 5) יש לה הזדמנות פז להסיר את הקללה. היא מגיעה למשחק הגומלין מול מכבי תל אביב עם יתרון 1:2 מהמשחק בבלומפילד, ואם לא די בכך הקבוצה הישראלית חסרה לא פחות מ-11 שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה.

המאמן ג'סי מארש מנסה להוריד לחץ משחקניו ואמש במסיבת העיתונאים טען ש"בינינו לבין הקבוצות שנכשלו בעבר אין שום קשר", אולם בתקשורת האוסטרית עסקו הבוקר בעיקר במאזן העגום בשלב הפלייאוף. בין היתר, העלו ב"סקיי אוסטריה" כתבה הסוקרת את ההדחות של זלצבורג בשלב זה, כולל ההפסדים להפועל תל אביב ומכבי חיפה. "הפעם אסור שזה יקרה", ציינו.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב עם אילון אלמוג. ברני ארדוב
הקללה תוסר נגד מכבי תל אביב? אלמוג ודן ביטון חוגגים במשחק הקודם/ברני ארדוב

מי שיהיה שחקן מפתח במשחק הוא שוער זלצבורג ציצאן סטנקוביץ', שאם ישמור על רשת נקייה יעלה את האוסטרים לשלב הבתים. הבוקר התראיין סטנקוביץ' לאתר "קליינה צייטונג" והתייחס ליחסי הכוחות מול מכבי תל אביב.

"מכבי תל אביב קבוצה חכמה מאוד ומאורגנת מאוד. לא סתם הם זכו באליפות בישראל והגיעו לשלב כל כך מתקדם במוקדמות ליגת האלופות. אבל גם להם יש נקודות תורפה. הם לא אוהבים לשחק פיזי, אז נצטרך להיות עוד יותר אגרסיביים מבדרך כלל כדי לנצל את זה. בנוסף, מזג האוויר בזלצבורג יעבוד לטובתנו. אפשר לשחק את המשחק שלנו במשך 90 דקות", אמר.

סטנקוביץ' הוסיף ש"נקודת הפתיחה שלנו טובה מאוד הודות לניצחון בתל אביב, אבל אנחנו חייבים לנצל את הצ'אנס הזה. החום והלחות בהחלט הקשו עלינו במשחק בתל אביב. אנחנו לא רגילים לשחק בתנאים כאלה, וזה פעל לטובתם. אבל הכי חשוב שניצחנו".

מי שיחזור לסגל זלצבורג הוא הקשר הוותיק זלטקו יונוזוביץ' שהתאושש מפציעה. האוסטרי בן ה-33 אפילו עשוי לפתוח, לפי חלק מכלי התקשורת באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully