וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר יעקוב אחר דן ביטון ואייל גולסה מול זלצבורג, דוניס שוב השאיר את השחקנים במתח

30.9.2020 / 7:02

מאמן נבחרת ישראל יצפה בצמד קשרי מכבי תל אביב לקראת המשחקים הקרובים. היווני שוב שלח את השחקנים לישון מבלי שחשף את ההרכב

גאורגיוס דוניס במסע"ת לקראת הגומלין מול רד בול זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר יעקוב הערב (רביעי) בטלוויזיה אחר משחקה של מכבי תל אביב באוסטריה מול רד בול זלצבורג והוא יתמקד בעיקר בקשרים דן ביטון ובאייל גולסה. בעוד שלגבי זימון ביטון יש כבר הסכמה עקרונית בנבחרת, את כושרו של גולסה רוצים עדיין לבחון והוא עשוי לקבל זימון בעיקר אם דור פרץ לא יצליח להביא בדיקה שלילית לקורונה כאשר ייצא מהבידוד לקראת יום שישי.

לוואלה! ספורט נודע כי בנבחרת ישראל לא מתכוונים להסתפק בבדיקה שלילית לקורונה לשחקני מכבי תל אביב שנדבקו והם יישלחו גם לבדיקת תפקודי לב וריאות. רק אם כל חבילת הבדיקה תספק את הצוות הרפואי של הנבחרת, השחקנים יוכלו להצטרף לסגל. אגב קורונה ונבחרות ישראל, שחקן הנבחרת הצעירה עומר לקאו נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שנערכה לשחקני הנבחרת והצוות.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שומר את הקלפים קרוב לחזה. דוניס/ברני ארדוב

בתוך כך במכבי תל אביב יעבירו את השעות בזלצבורג לקראת המשחק הערב (22:00, ספורט5). המאמן גאורגיוס דוניס שוב השאיר את השחקנים מתוחים ושלח אותם לישון מבלי שהחליט על ה-11 שלו. יחד עם זה ההרכב די ברור בגלל המחסור ב-11 שחקנים מאומתי קורונה והוא אמור לכלול את דניאל טננבאום, מאור קנדיל, בן ביטון, איתן טיבי, שרן ייני, מתן בלטקסה, עדן קארצב, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דן ביטון ואילון אלמוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully